Nacional je dobio na uvid studiju predstavljenu ministru Cappelliju u kojoj su precizno opisani svi novčani tijekovi dosadašnjih četiriju festivalskih izdanja Ultre, kao i koristi koje je od njih imalo hrvatsko gospodarstvo

Manje od tri mjeseca uoči ovogodišnjeg, petog po redu izdanja festivala Ultra Europe u Splitu, pred Ministarstvo turizma postavljena je vrlo konkretna dilema: samo o spremnosti države za konkretnije uključivanje u organizaciju te najveće europske smotre elektronske glazbe, ovisi hoće li se ona odvijati u Hrvatskoj i u idućih pet godina. Kako doznaje Nacional, tvrtka Adria MM Produkcija kao zakupac moćne američke franšize, predočila je ministru Gariju Cappelliju konkretne brojke, kao i financijsku analizu izrađenu na 98 stranica koja nedvojbeno dokazuje financijske benefite tog događanja za hrvatski turizam i gospodarstvo općenito; on je, pak, naručio posebno istraživanje kako bi bio siguran prije nego što Vlada i formalno donese odluku o Ultri kao događaju od nacionalnog značaja te o financijskoj potpori koja bi se u ukupnom iznosu trebala kretati oko milijun eura…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentiraj

FOTO:Robert Anic/PIXSELL
PODIJELI
Rođen 1980. godine, novinarstvom se bavi od praga punoljetnosti. Nakon deset godina staža kao novinar i urednik u dnevniku Slobodna Dalmacija intenzivno surađuje s nizom hrvatskih i regionalnih medija - od tportala i dalmatinskog portala preko tjednika Forum, Aktual i Nacional do Al Jazeere. Živi i radi u Splitu.