Bivši ministar poduzetništva i obrta te saborski zastupnik Gordan Maras danas je u emisiji ‘Novi dan’ N1 televizije rekao kako u vladi Tihomira Oreškovića nema supstance i sadržaja te kako očito ne funkcioniraju kao tim.

“Nema Timovog tima. Čini mi se kao netko tko je na izletu, skuplja iskustva i reference, no svako malo netko na svoju ruku nešto radi, postoje nesuglasice između Orepića, Karamarka, Mosta i HDZ-a”, rekao je Maras.

SDP je prije nekoliko dana najavio interpelaciju, a Maras kaže kako je njen cilj pokazati da banke ne smiju pokrenuti postupke na sudovima van EU, dakle u SAD-u. Dodao je kako Vladi nude gotovo rješenje te očekuju da im se priključe svi saborski zastupnici. “To je tisuću puta važnije nego ovo što su ukinuli ured bivšeg predsjednika, jer se radi o 8 milijardi kuna, radi se o suverenitetu i tome da Hrvatska mora zaštititi građane”, kaže Maras dodajući da će SDP, kao i do sada, biti na strani građana.

O novom minstru Horvatu rekao da je ne zna što radi, komentirajući kako prvi put u sedam, osam godina nema Poduzetničkog impulsa. “Horvat je očito ulogu ministra shvatio na način da ima šofera i tajnicu, a bavi se samo energetikom. Nažalost je nezainteresiran za taj posao i do sada nije ništa konkretno predložio”, ističe Maras.

O mogućnosti raspisivanja novih izbora kaže kako uvijek postoji mogućnost preslagivanja u Saboru, ali smatra da je za građane “najpoštenije da jednostavno priznaju da ne ide, da ne funckioniraju, da nemaju ideja i da raspišemo nove izbore”.

Maras je pozvao Anku Mrak Taritaš da zajedno u Zagrebu okupe koaliciju. “Da napravimo od Zagreba grad kakav ovi građani zaslužuju. To je poziv Mrak Taritaš da se pridruži SDP-u u Zagrebu”, rekao je Maras poručujući kako je Zagreb zaslužio novi početak, a zajedno ga mogu pokrenuti.

“Mislim da je gradonačelnik napravio dosta za Zagreb, ali da se sada malo umorio. Treba mu dati priliku da se malo odmori. Moramo krenuti novim snagama i novim putem”, rekao je Maras zaključujući da bi SDP u Zagrebu tadio a jeftinijem prijevozu, lakim željeznicama, općem radu na infrastrukturi i pomoći građanima da bolje žive.

Komentiraj