U prvih devet mjeseci ove godine, privatna hrvatska aviotvrtka Jung Sky bilježi prihode u iznosu od 23.2 milijuna kuna što je u usporedbi s 18 milijuna kuna prihoda u istom razdoblju prošle godine, povećanje od čak 29%.

Jung Sky će krajem studenog proslaviti osam godina na tržištu, a 2017. će po svemu sudeći biti apsolutno najbolja godina dosad.

U prvih devet mjeseci gotovo da su nadmašili kompletnu 2016. kada su uprihodili 23.7 milijuna kuna, no tu su brojku zato prešli već početkom četvrtog kvartala 2017. godine.

“Ove godine nismo išli u smjeru povećanja flote, već smo napravili temeljitu reorganizaciju unutar tvrtke te unaprijedili načela prodaje i operativnu efikasnost, što je očito bio dobar potez koji nam je omogućio znatno povećanje prihoda, a s druge strane smanjenje nekih troškova. Osim toga, novi ustroj olakšava nam daljnju ekspanziju u puno više pravaca nego u proteklim godinama“, izjavio je Krešimir Jung, suosnivač i glavni direktor tvrtke, ujedno i jedan od kapetana.

Prva tri kvartala 2017. po svemu nadmašuju isto razdoblje prošle godine pa je tako i broj sati letenja porastao za 30%, petnaest zaposlenika pretvoreno je u trenutnih 21, dok je i broj pilota povećan sa šest na devet.

“Uvijek smo se trudili da ne budemo puki imitatori nečega što drugi rade, stoga cijelo vrijeme pomalo eksperimentiramo s nekim novim načinima prodaje i usluge unutar segmenta avijacije u kojemu djelujemo. Uz kontinuirano educiranje svih zaposlenika, osnivanje vlastitog operativnog odjela (dispatch) te angažiranjem vrhunskih stručnjaka dobili smo visoku razinu stabilnosti i otpornost na sve ‘potrese’ koji su danas sveprisutni u bilo kojoj vrsti poslovanja, a naročito u avijaciji. Gledamo u budućnost s velikom dozom optimizma i radujemo se realizaciji mnogih ideja koje ovog trenutka razvijamo“, zaključio je Krešimir Jung.

Podsjetimo, s dva Cessna 525A CJ2 mlažnjaka tvrtka Jung Sky obavlja usluge poslovnih i privatnih (turističkih) letova prema destinacijama diljem Europe te sjeverne Afrike.

Tek 10% korisnika usluge je iz Hrvatske, dok je ostatak inozemna klijentela – pripadnici poslovne zajednice, turisti, a često i poznati glazbenici, DJ zvijezde, glumci i sl.

Oba mlažnjaka imaju domet i do 1 500 milja te lete brzinom do 800 kn/h. Najčešće destinacije na kojima tvrtka operira su Rim, Milano, Ženeva, Venezia, Munchen, Pariz, London, Zurich, Berlin, dok su ljeti dosta popularne mediteranske destinacije.

Komentiraj