AUTENTIČNI OKUSI HRVATSKE Belje i Agrolaguna po prvi put na Međunarodnom zelenom tjednu

Autor:

Belje

Tvrtke Belje i Agrolaguna po prvi puta su sudjelovali na Međunarodnom zelenom tjednu (Grune Woche) koji se od 20. do 29. siječnja održavao u Gradu Berlinu.

Ovaj jedinstveni svjetski sajam hrane, poljoprivrede i hortikulture stavlja naglasak na autentične lokalne i tradicionalne proizvode s područja cijele Europe, a poseban apekt sajma u glavnom njemačkom gradu je ruralni razvoj. Svake godine sajam posjeti više od 400 tisuća ljudi.

Belje se na sajmu predstavilo s Baranjskim kulenom i Vinima Belje, a Agrolaguna sa svojim sirevima Špin i maslinovim uljima Ol Istria. Svi navedeni proizvodi predstavljaju autentične okuse Hrvatske. Baranjski kulen jedan je od rijetkih hrvatskih proizvoda zaštićenog zemljopisnog podrijetla koji na pravi način predstavlja gastronomsku kulturu i tradiciju sjevera Hrvatske, kao što Istru predstavljaju extra djevičanska ulja Agrolagune. Brojni posjetitelji iz cijeloga svijeta tako su iz prve ruke kušali vrhunske delicije iz Republike Hrvatske zajedno s Vinima Laguna i Vinima Belje.

“Sudjelovanje na ovakvom svjetski poznatom sajmu prilika je da inozemnom tržištu predstavimo naše vrhunske autentične proizvode kao što su Baranjski kulen te hrvatska vina. S obzirom da ovaj sajam okuplja vodeće svjetske proizvođače tradicionalnih proizvoda i kako organizatori vole reći, spaja tradiciju i novitete, mi smo ga prepoznali kao idealno mjesto za predstavljanje dijela hrvatske kulinarske baštine. Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda te da smo u ovih deset dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata”, rekao je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja.

“Sajam je bio vrlo zanimljiv, a posjetitelji su pokazali izniman interes za naše proizvode, osobito za vina, koja mnogi već dobro poznaju s obzirom da je Njemačka treće izvozno tržište Agrolagune, s godišnjom količinom od 65 tisuća litara. Budući da je Istra godinama omiljena destinacija brojnih njemačkih turista, oduševljenja nije nedostajalo i za naše istarske sireve Špin kao i za extra djevičanska maslinova ulja Ol Istria”, prokomentirao je Mario Krajina, djelatnik PC Turizma Agrolagune.

Green Week Berlin_2

Grune Woche - Ol Istria

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)