Zagrepčani se žale na nesnosne vrućine u tramvajima. Zeba: “Neka vozila su u prometu i po 20 sati”

Protekli je tjedan Hrvatsku zahvatio prvi toplinski val ove godine. Građani Zagreba posebno su se požalili na nepodnošljive vrućine u javnom gradskom prijevozu. Iz ZET-a tvrde kako klima radi u gotovo svim vozilima.

Glasnogovornik ZET-a Domagoj Zeba rekao je za emisiju ‘Dobro jutro Hrvatska’ HRT-a da su u komunikaciji s putnicima, te kako ZET promptno reagira prema svojim servisnim službama u slučaju bilo kakvih prigovora građana. Dodao je da u većini slučajeva, i prije pritužbi građana, sami vozači prijavljuju neispravne klimatizacijske uređaje u autobusima i tramvajima, koje ZET zatim prijavljuje svojem Centru za nadzor problema kako bi se problem što prije uklonio.

“Odmah se na teren šalje servisna ekipa, koja na licu mjesta pokušava utvrditi problem. Ako to ne mogu napraviti i ukloniti problem na licu mjesta, vozilo se odmah povlači iz prometa te se u promet šalje zamjensko vozilo. To su tehnički sustavi koji su podložni poteškoćama, a treba uzeti u obzir da su neka vozila u prometu i po 20 sati”, objasnio je Zeba za HRT.

Govoreći o održavanju vozila, Zeba je naglasio da se svi tramvaji i autobusi redovito pregledavaju. “Prvenstveno iz sigurnosnih razloga – tu su propisani dnevni, tjedni i mjesečni pregledi, kao i tehnički. Kada stižu ljetni mjeseci posebice se unaprijed pozornost obraća i na redovno održavanje i funkcioniranje klimatizacijskih sustava”, poručio je.

Objasnio je da u obzir treba uzeti i činjenicu da je u gradskom prijevozu velika većina površina ostakljena, pa se prilikom čestih zaustavljanja na stajalištima otvaraju vrata, čime dolazi do protoka vrućeg zraka izvana. “U tim je situacijama nešto teže rashladiti putnički prostor te je za to potrebno nešto više vremena. Molimo putnike da imaju razumijevanja za to”, rekao je.

Iako postoji određen broj starijih tramvaja koji još prometuju, ZET se trudi ujutro u promet prvo pustiti svoja 142 klimatizirana vozila. “Međutim, ukoliko neka od tih vozila nisu na raspolaganju, puštaju se u promet i neki stari modeli tramvaja – u takvim slučajevima se na njima otvaraju svi prozori kad izlaze iz spremišta, kako bi putovanje bilo što ugodnije”, zaključio je Zeba.

Komentiraj