Press/Weekend Media Festival

Weekend Media Festival bez jednokratne plastike

Na dvanaestom izdanju komunikacijskog festivala, Weekend Media Festivalu, po prvi puta će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korištenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo biti otisnuta i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korištenja, posjetitelji će čašu moći ponijeti kući kao dodatni suvenir.

“Weekend oduvijek misli zeleno, što se može vidjeti i na vizualnom identitetu te uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svijest o ekologiji te brinuti o prirodi koliko god možemo“, istaknuo je Tomo Ricov, direktor festivala, koji se održava od 19. do 22. rujna u Rovinju. Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smještenima unutar festivalskog kompleksa.

Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 sudionika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je Weekend Masterclass koji dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Bivera, a oni će, u četvrtak, 19. rujna, otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.

Komentiraj