Volkswagen Tiguan (2007. – 2016.): SUV na temeljima Golfa ima ove probleme

Autor:

Volkswagen, Pixabay

Volkswagen Tiguan: lupanje iz prednjeg dijela vozila pri ubrzanju, problemi s gašenjem motora, curenje ulja na čepu kartera, pregrijavanje motora zbog neispravnog ventilatora hladnjaka…

Volkswagen Tiguan bio je jedan od rijetkih auta, koji u cijeni višoj od 30.000 eura nije nudio aluminijske naplatke, upravljač obložen kožom i automatsku klimu. Ako se to doplatilo, ionako visoka cijena rasla je na više od 35.000 eura. No to je bila jedina ozbiljna zamjerka offroaderu na temeljima uspješnog Volkswagen Golf 5 i potvrda da su u Wolfsburgu itekako cijenili svoj proizvod.

Njemački adut u segmentu kompaktnih SUV modela stigao je krajem 2007., među posljednjima, a sve je nadoknadio izvrsnom izvedbom. Jest najskuplji, ali je i najbolji u klasi. Zbog toga mu se može oprostiti što se opremu, koja se inače podrazumijeva treba doplatiti. Turbodizelska verzija 2.0 TDI sa 140 KS i 320 Nm, koja pokriva 90 posto ponude rabljenih modela, prava je mjera za SUV dugačak 4,4 metra i težak više od 1,7 tona.

Ovaj je model jak po činjenici da pruža uvjerljiva performanse na asfaltu i terenu. Postiže 186 km/h, do stotke sprinta u 10,6 sekundi, a može se uspeti uz uspon od 95 posto. Cijena tog kompromisa je prekratak prvi stupanj (koji je bio nužan jer nema reduktora), što pomalo smeta u gradskoj vožnji. To nadoknađuju dobra vozna svojstva, u povišenom autu prvoklasne izrade.

Izvedba je naglašeno solidna, a turbodizelaš s ubrizgavanjem PD (pumpa-brizgaljka) 2009. je zamijenjen s CR (common-rail).

PROBLEM
Lupanje iz prednjeg dijela vozila pri ubrzanju.
UZROK
Cijev klima-uređaja u kontaktu s dijelom karoserije.
POPRAVAK
Ugradite gumeni rukavac na cijev klima-uređaja.

PROBLEM
Lupkanje iz benzinca 1.4 pri ubrzanju između 1500-2500/min, pri visokoj vanjskoj temperaturi.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte kontrolni modul nadograđenim softverom.

PROBLEM
Motor se ne može zaustaviti kad je paljenje isključeno.
UZROK
Relej multifunkcionalnog kontrolnog modula 2 neispravan.
POPRAVAK
Izmijenite modificirani relej multifunkcionalnog kontrolnog modula 2 u kutiji s osiguračima/ploči s relejima u prostoru motora.

PROBLEM
Curenje ulja na čepu kartera nakon izmjene motornog ulja.
UZROK
Oštećen otvor za ispuštanje na karteru ili navoj na čepu.
POPRAVAK
Ispustite ulje iz motora. Očistite navoje na otvoru za ispuštanje ulja iz kartera motora i čepu. Provjerite je li oštećen otvor za ispuštanje na karteru ili navoj na čepu. Izmijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Zategnite čep kartera.

PROBLEM
Pregrijavanje benzinskog motora motora zbog neispravnog ventilatora hladnjaka (ne radi ili slabo radi).
UZROK
Neispravan kontrolni modul motora ventilatora hladnjaka.
POPRAVAK
Ugradite novi kontrolni modul motora ventilatora hladnjaka.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.