U želji za većom prodajom i širenjem na tržištu, Meta snižava cijene slušalica za virtualnu stvarnost
Meta snižava cijene za dvije svoje slušalice za virtualnu stvarnost dok pokušavati potaknuti usvajanje novonastale tehnologije na koju je stavila svoju budućnost.
Tvrtka je u petak objavila da snižava cijenu svojih vrhunskih slušalica Meta Quest Pro za nekih 500 dolara, dovodeći njihovu cijenu na 999 dolara, otprilike šest mjeseci nakon što su puštene u prodaju. Meta također snižava cijenu svojih slušalica Quest 2 sa 499,99 dolara na 429,99 dolara.
Smanjenje cijena za Quest 2 stupit će na snagu u više od desetak zemalja, uključujući Sjedinjene Države, u nedjelju. Sniženje cijena Quest Pro-a stupit će na snagu istog dana u Sjedinjenim Državama i Kanadi te 15. ožujka u svim drugim zemljama u kojima se prodaje.
“Naš je cilj oduvijek bio stvoriti hardver koji je cjenovno pristupačan za što je moguće više ljudi kako bi iskoristili sve što VR nudi”, rekla je tvrtka u postu na blogu.
Facebook je krajem 2021. preimenovan u Meta jer je zacrtao hrabru viziju izgradnje buduće, sveobuhvatne verzije interneta nazvane “metaverzum”, pokretane VR tehnologijom. Ali više od godinu dana kasnije, njegove metaverzalne ambicije i dalje se čine daleko.
Slušalice Quest 2 popularne su u svojoj kategoriji, ali sveukupno ostaju nišni proizvod. Quest Pro lansiran je s visokom cijenom namijenjenom poslovnim korisnicima, zbog čega je malo vjerojatno da će pomaknuti želju za kupnjom kod svakodnevnih potrošača, piše CNN.
U blog postu od petka, Meta je rekla da je “predana izgradnji uspješnog VR tržišta na kojem će razvojni programeri, tvrtke i kreatori napredovati.”
“VR je moćna društvena platforma i kreativna tehnologija, a što joj više ljudi ima pristup, to bolje”, rekli su iz tvrtke. “Kao i vi, mi smo u ovome na duge staze.”