U želji za većom prodajom i širenjem na tržištu, Meta snižava cijene slušalica za virtualnu stvarnost

Autor:

Muhammad Asyfaul, Unsplash

Meta snižava cijene za dvije svoje slušalice za virtualnu stvarnost dok  pokušavati potaknuti usvajanje novonastale tehnologije na koju je stavila svoju budućnost.

Tvrtka je u petak objavila da snižava cijenu svojih vrhunskih slušalica Meta Quest Pro za nekih 500 dolara, dovodeći njihovu cijenu na 999 dolara, otprilike šest mjeseci nakon što su puštene u prodaju. Meta također snižava cijenu svojih slušalica Quest 2 sa 499,99 dolara na 429,99 dolara.

Smanjenje cijena za Quest 2 stupit će na snagu u više od desetak zemalja, uključujući Sjedinjene Države, u nedjelju. Sniženje cijena Quest Pro-a stupit će na snagu istog dana u Sjedinjenim Državama i Kanadi te 15. ožujka u svim drugim zemljama u kojima se prodaje.

“Naš je cilj oduvijek bio stvoriti hardver koji je cjenovno pristupačan za što je moguće više ljudi kako bi iskoristili sve što VR nudi”, rekla je tvrtka u postu na blogu.

Facebook je krajem 2021. preimenovan u Meta jer je zacrtao hrabru viziju izgradnje buduće, sveobuhvatne verzije interneta nazvane “metaverzum”, pokretane VR tehnologijom. Ali više od godinu dana kasnije, njegove metaverzalne ambicije i dalje se čine daleko.

Slušalice Quest 2 popularne su u svojoj kategoriji, ali sveukupno ostaju nišni proizvod. Quest Pro lansiran je s visokom cijenom namijenjenom poslovnim korisnicima, zbog čega je malo vjerojatno da će pomaknuti želju za kupnjom kod svakodnevnih potrošača, piše CNN.

U blog postu od petka, Meta je rekla da je “predana izgradnji uspješnog VR tržišta na kojem će razvojni programeri, tvrtke i kreatori napredovati.”

“VR je moćna društvena platforma i kreativna tehnologija, a što joj više ljudi ima pristup, to bolje”, rekli su iz tvrtke. “Kao i vi, mi smo u ovome na duge staze.”

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.