U hotel dizajniran kao brod dolaze se odmoriti i vlasnici skupih jahti

Autor:

Saša Zinaja/NFOTO

Jedinstveni hotel Nautica u Novigradu, smješten u samom srcu Marine Nautica i uređen u kolonijalnom stilu, svojim gostima dočarava atmosferu starih, velikih i luksuznih brodova, popraćenu vrhunskom gastronomskom i wellness ponudom

Biser sjevernog Jadrana, hotel Nautica u Novigradu, po svemu je jedinstven. Smješten u samom srcu Marine Nautica i uređen u kolonijalnom stilu, svojim gostima dočarava atmosferu starih, velikih i luksuznih brodova, popraćenu vrhunskom gastronomskom i wellness ponudom. Bogatstvo sadržaja, prvoklasna usluga, atraktivni vizualni identitet i blaga mediteranska klima učinili su ovaj hotel iznimno privlačnim za goste te je njegova popunjenost na zavidnom nivou i u zimskim mjesecima. Hotel ima novog vlasnika, Emma capital grupaciju, a zajedno s Marinom Trogir, Marinom Novigrad i Marinom Polesana u Puli dio je grupacije Marina 21.

“Hotel Nautica otvoren je tijekom cijele godine, preko ljeta bilježimo stopostotnu popunjenost, a zimi dostižemo popunjenost od 50 posto. Istra je ‘drive in’ destinacija, ne ovisimo o aerodromu i to je naša prednost, a to se naročito pokazalo u posljednje dvije godine. Najviše gostiju dolazi nam iz Slovenije, Austrije, Italije i Njemačke, ali ne bih zanemarila ni domaće goste”, govori voditeljica hotela Biserka Đugum. “Naše usluge koriste i vlasnici brodova koji se vežu u marini. Bez obzira na to koliko ta plovila bila luksuzna, pojedini gosti radije noće u našim prostranim sobama i apartmanima i uživaju u raznovrsnim jelima koja se pripremaju u našem restoranu Navigare, a nerijetko koriste i usluge wellness centra”, dodaje voditeljica hotela.

Voditeljica Hotela Nautica Biserka Đugum ističe da je hotel atraktivan i zato jer se nalazi u samoj marini te da najviše gostiju dolazi iz Slovenije, Austrije, Italije i Njemačke, uz naravno i značajan broj domaćih gostiju. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Hotel Nautica & Marina smješteni su u prirodno, dubokoj i zaštićenoj uvali novigradskog zaljeva kojeg krasi blaga mediteranska klima, obilje zelenila te 2387 sunčanih sati godišnje. Sve su ove blagodati uklopljene u inovativni kompleks koji posebnu pažnju posvećuje nautičkoj kulturi življenja.

“Naša je marina izrazito atraktivnog oblika. A hotel, koncipiran tako da se iz većine soba i apartmana pruža pogled upravo na brodove i more, pretvara čitavi ovaj kompleks u jedinstven doživljaj i gosti to jako vole. Tomu svakako doprinosi i interijer hotela koji je uređen u kolonijalnom stilu, čime se je željela postići još veća simbioza s marinom. Hotel je spoj masovnog i impozantnog namještaja od mahagonija i prirodne kože. Uporaba mahagonija u interijerima danas je nešto što ćete rijetko vidjeti, no pri uređenju hotela to je ipak bila misao vodilja jer je mahagonij poznat kao drvo brodova, izrazito neobične boje, vrhunske kvalitete i trajnosti. Osim što je po lokaciji hotel izvrsno pozicioniran, gosti uživaju upravo u takvom dizajnu te osim vrhunske usluge i njegov dizajn i posebnost su razlog njihova povratka”, pojasnila je Biserka Đugum.

Dizajn hotela inspiriran je interijerom brodova pa prevladava namještaj od mahagonija i prirodne kože jer je mahagonij poznat kao drvo brodova, izrazito neobične boje, vrhunske kvalitete i trajnosti. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Dodana vrijednost koja privlači goste Hotela Nautica tijekom zimskog razdoblja, ali i nerijetko tijekom ljeta, veliki je wellness centar s unutarnjim bazenom i raznim saunama te vrsnim terapeutima koji nude niz opuštajućih tretmana i tretmana za uljepšavanje. Restoran Navigare nudi atraktivnu gastronomsku ponudu, bogat buffet doručak i raznovrsna a la carte jela, a vinska karta s vrhunskim domaćim i stranim vinima impresionira i najzahtjevnije goste. “U našem restoranu Navigare radi sedam izvrsnih kuhara koji pripremaju vrhunske delicije kojima svakodnevno oduševljenju goste. Imamo i ‘zero km’ korner, gdje gostima tijekom doručka nudimo proizvode lokalnih OPG-ova koji se nalaze u krugu hotela. U hotelu je nedavno održan event Wine & Gastro, na kojem su se predstavili lokalni vinari i obiteljska poljoprivredna gospodarstva. Na eventu su naročito uživali gosti hotela jer su na jednom mjestu mogli degustirati sva bogatstva i okuse koje Istra nudi. Okupili smo većinu vinara i OPG-a iz istarske regije te su mnogobrojni gosti iz Slovenije i Austrije, kao i domaći gosti, došli upravo zbog ovog eventa i ostali su nekoliko dana u hotelu”, istaknula je Biserka Đugum.

U restoranu Navigare gosti osim istarskih delicija, hrane s lokalnih OPG-ova i a la carte jela, mogu uživati u probranim vinima, a vino kuće je malvazija istarska iz vinarije Capo. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Razlikuju li se gastro želje gostiju u odnosu na zemlju iz koje dolaze – što najviše vole Talijani, a što Nijemci ili Austrijanci, ili pak domaći gosti? “Naši gosti najčešće traže svježu ribu. Bez obzira na to iz kojeg emitivnog tržišta dolaze, uvijek postavljaju pitanje: ‘Što imate od svježe ribe?’. Stoga surađujemo s lokalnim ribarima i dobavljačima svježe dnevne ribe. Naravno, vrsta ribe s kojom raspolažemo ovisi o dnevnom ulovu, a pripremamo je ili u pećnici ili na žaru, što ovisi o preferenciji gostiju. Nudimo i mesna jela, ali načelno se više traže riblji meniji popraćeni s istarskim vinima”, odgovara Biserka Đugum i dodaje: “Kada je riba svježa, tu ne možete pogriješiti i ne zadovoljiti najzahtjevnije goste, a njihov povratak je nama potvrda da idemo u dobrom smjeru. Kad je o vinima riječ, naša vinska karta pretežito je bazirana na vinima istarskog podneblja, no imamo vina i iz čitave Hrvatske. U ponudi su uvrštena i talijanska vina te razna strana vina i šampanjci. No vino naše kuće je malvazija istarska iz vinarije Capo i gosti najčešće biraju to vino jer se ono izvrsno sljubljuje s ribljim jelima. Od ostalih bijelih vina imamo chardonnay, sauvignon blanc i gotovo sve ostale bijele sorte, ali kad gosti dođu u Istru najviše vole piti malvaziju.”

Iz većine soba i apartmana pruža se pogled na Marinu Nautica, što cijeli kompleks pretvara u jedinstveni doživljaj koji gosti jako vole, a nedavno su imali priliku uživati i u proizvodima lokalnih OPG-ova na eventu Gastro&Wine. FOTO: Saša Zinaja/NFOTO

Osim cjelogodišnjeg rada, visoke popunjenosti i vrhunske usluge, Hotel Nautica može se pohvaliti i oznakom održivog razvoja u turizmu “ConsumelessMed”, što znači da provodi mjere odgovornog ponašanja u turizmu na načelu ekološke održivosti svojih usluga. “Zamijenili smo kompletnu rasvjetu s led žaruljama, jednokratnu hotelsku kozmetiku zamijenili smo dispenzerima kako bismo umanjili upotrebu plastične ambalaže. Za potrebe čišćenja i pranja koristimo ecolabel proizvode te pazimo na onečišćenje otpadnih voda. Kompletno plastičnu ambalažu zamijenili smo biorazgradivim materijalima. Odgovornost za okoliš postaje sve više i više prioritet putnicima i oni žele znati da hoteli u kojima odsjedaju imaju pozitivan utjecaj na svijet oko sebe“, naglasila je Biserka Đugum. PROMO

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.