Telefonskim operaterima je odzvonilo? Daktela obavlja 1.700 razgovora u minuti

Autor:

Pixabay

Call centar u Pragu u Češkoj među prvima je kroz svoj komunikacijski sustav uveo umjetnu inteligenciju u svoju platformu. Daktela chatbot može obavljati čak 1.700 razgovora u minuti sa širokim opsegom znanja. No, što to znači za operatere i hoće li postati u potpunosti zamjenjivi?

Daktela chatbot pamti kontekst interakcije te na taj način omogućavajući korisnicima da lakše i brže pronađu odgovore na složena pitanja. Temelji se na naprednoj umjetnoj inteligenciji koja može odgovoriti na širok spektar pitanja, bilo da se radi o osnovnim informacijama o poslovanju ili o konkretnim pitanjima o proizvodima ili uslugama, na bilo kojem jeziku.

Naravno da je umjetna inteligencija trenutno u žiži i da može odlično obavljati mnoge zadatke, možda i bolje nego ljudi. Ali mnoge zadatke i nije moguće obaviti uz pomoć umjetne inteligencije. Trenutno je ona idealna za neke jednostavne zadatke, koji već imaju neke strukturu jer joj možete reći kako je struktura pripremljena za neki posao i onda ona to može brže riješiti, a to nije slučaj s ljudima”, kazao je Richard Baar, osnivač Daktele.

Ovo rješenje eliminira potrebu za čitanjem svih elektronskih poruka i drugih tekstualnih komunikacija koje se nalaze u niti. ChatGPT značajno ubrzava orijentaciju u sustavu, osobito u popisima pojedinačnih zahtjeva kupaca, a agentu omogućava brz pregled povijesti korisnika tijekom izravne komunikacije s njim.

Ono što je zaista savršeno je to što oni rade 24/7. Ne morate ih iznova i dugo obučavati kao zaposlenike, jednom kad netko da otkaz. Ne morate iz učiti kako da rade, kako da koriste vaš sustav. Jednom kad naučite bota da riješi problem, on će to bilo kada obaviti savršeno jer je nemoguće da napravi grešku”, kaže Baar.

Botovi su korisni bilo kojoj kompaniji koja ima, na primjer, više od 10 zaposlenih jer s toliko osoba postoji ogromna količina komunikacije koju treba pokriti, piše RTS.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.