Smart Tourism: Definirati izlazne strategije i “pametni turizam”

Autor:

epa

Turizam je zbog pandemije covida 19 stao, mnogi su planovi propali, a oporavak je neizvjestan, no kriza je i prilika za oblikovanje izlazne strategije usmjerene na “pametni turizam”, kaže za Hinu konzultantica Ivana Kolar uoči prve stručne web konferencije “Smart Tourism 5.0”.

Ta virtulana konferencija zakazana je za 5.svibnja i namijenjena je turističkim profesionalcima, a pridružili su se i organizatori četiri već etablirana turistička skupa – Može li hrvatski turizam 365?, HTI, Place2Go i Taste the Mediterranean, dok je partner i suorganizator SLO-CRO Poslovni klub.

“Sada i više nego prije moramo raditi zajedno i iskoristiti krizu kao priliku da pogledamo situaciju iz različitih kutova, saslušamo stručna mišljenja, pokušamo iz svega nešto naučiti i pripremiti se za novo doba turizma, s koronom ili bez nje”, kaže Kolar koja s tvrtkom Julius Rose organizira konferenciju Može li hrvatski turizam 365?.

Ta se konferencija, kao ni brojne druge, ove godine ne mogu održati, zbog čega su organizatori u gubicima te su se odlučili udružiti i raditi virtualno.

Konferenciju se se moći pratiti besplatno, a okupit će domaće i strane stručnjake iz raznih područja turizma, kriznog i strateškog upravljanja iz hotelskih kuća, destinacija, regija i druge, koji će raspraviti kako poslovati u turizmu za vrijeme i poslije pandemije.

“Za razliku od brojnih webinara koji se trenutno dosta rabe u poslovnoj komunikaciji, ovom virtualnom konferencijom okupit ćemo stručnjake iz više zemalja (Austrije, Njemačke, Slovenije i drugih) te Hrvatske, koji će prenijeti aktualne trendove i iskustva iz svojih sredina te iznijeti ideje i projekcije budućeg načina poslovanja. To može koristiti u pripremi za turizam sutrašnjice, pogotovo nakon višemjesečne izolacije i prekida putovanja”, uvjerena je Kolar.

Smatra da je pravo vrijeme za promišljanje o tome kako poslovati u idućim mjesecima, kakav turizam će Hrvatska razvijati i kako će se turizam nositi s izazovima “super pametnog društva 5.0”, čija su obilježja robotika, umjetna inteligencija, kružna ekonomija i održivo upravljanje resursima.

“Društvo, pa i turizam, trebaju biti usmjereni stvaranju zdravog okruženja za život. Tu priliku treba prepoznati i iskoristiti, pogotovo za izlaz iz komforne zone ljetnog turizma, kao i ta aktiviranje malih destinacija i razvoj cjelogodišnjeg turizma, što je pravi primjer pametnog turizma”, zaključuje Kolar.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.