SDP-ove reklame podižu prašinu: “Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti”

Autor:

Screenshot Facebook

SDP je na društvenim mrežama počeo objavljivati reklame koje su usmjerene na loš status umirovljenika. 

No, neki od citata korištenih na fotografijama izazivaju kontroverze. Primjerice, jedan citat glasi: “Za dvije godine ću u mirovinu i jako se bojim te mirovine jer neću imati za život. Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti. Radiš cijeli život pa umjesto da uživaš i odmaraš u mirovini, moraš strahovat’ hoćeš li imati za kruh.”

Uz ovo pišu i:

“Je li ona to zaslužila?

Prosječnu mirovinu ćemo dići na 750 € kako bi naši umirovljenici mogli dostojanstveno živjeti.”

No, mnogi se naime pitaju sugerira li to SDP da je bolje napraviti samoubojstvo nego nastaviti sa životom.

Kako bi pojasnili cijelu situaciju, oglasili su se večeras objavom koja kaže:

“U sklopu naše kampanje obilazimo gradove Hrvatske i razgovaramo s našim građanima. Dosljedno prenosimo njihove riječi u formi citata. To su, nažalost, točni citati umirovljenika. Iako su izjave ponekad teške za pročitati, one predstavljaju hrvatsku stvarnost – dio naših sugrađana živi na rubu siromaštva i s mirovinama od 200 do 300 eura nisu si u stanju priuštiti dostojanstven život. SDP to želi promijeniti i zato se u našim objavama i pitamo: je li ona (ili bilo koji drugi umirovljenik) to zaslužila? Mi mislimo da nije!”

 

OZNAKE: SDP, reklama

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.