Rolls-Royce slavi rekordnu prodaju, u 2022. prvi put isporučio više od 6000 vozila

Autor:

Rolls-Royce

Rolls-Royce je 2022. ostvario najveću godišnju prodaju ikada, isporučivši 6021 automobil, 8 posto više nego 2021., u 50 zemalja svijeta

Tvrtka Rolls-Royce je prvi put u 117-godišnjoj povijesti prodala više od 6000 skupocjenih automobila u razdoblju od 12 mjeseci. A potražnja za svim modelima Rolls‑Royce i dalje je vrlo velika, cjelokupna proizvodnja za 2023. već je prodana.

Tijekom prošle godine Rolls-Royce je ostvario rast prodaje u gotovo svim regijama, posebice na Bliskom istoku, u Aziji i Pacifiku, SAD-u i Europi. Što je još važnije od samog volumena, vrijednost provizija po narudžbi klijenata bila je veća nego ikad prije. Gotovo beskrajne mogućnosti personalizacije po mjeri rezultirale su time da su klijenti spremni platiti u prosjeku oko pola milijuna eura za jedinstveni Rolls-Royce.

Bliski istok je vodeća regija marke za narudžbe, s mnogim jedinstvenim kreacijama posebno opsežne i individualne personalizacije. Godine 2022. Rolls-Royce je otvorio privatni ured samo uz pozivnicu u Dubaiju, prvi izvan Goodwooda, čime je Dom Rolls-Roycea približio lokalnim klijentima marke. U nadolazećim mjesecima i godinama diljem svijeta bit će predstavljeni daljnji privatni uredi. U SAD-u je zabilježen značajni rast u 2022. i ostaje najveće pojedinačno tržište za Rolls‑Royce, s gotovo svim tržištima koja ostvaruju veću prodaju nego prethodne godine.

Kina je od vitalne strateške važnosti za Rolls-Royce i drugo je najveće pojedinačno tržište, usprkos problemima koji se tamo događaju. Unatoč ozbiljnim geopolitičkim izazovima koji pogađaju Europu, regija je u 2022. ukupno porasla s rekordnom prodajom na nekoliko tržišta, uključujući UK i Njemačku. Azijsko-pacifička regija također je ostvarila veću prodaju nego ikad prije. Uspjeh tvrtke i brenda Rolls-Royce bez presedana dolazi u siječnju 2023. kad kompanija obilježava 20. godišnjicu Doma Rolls-Roycea u Goodwoodu.

Transformacija marke Rolls-Royce – od ponude jednog modela, Phantom, i proizvodnje samo jednog automobila dnevno – do današnjih rekordnih brojki rezultat je dugoročne strategije koja se temelji na održivom rastu, pažljivom upravljanju i planiranju te uspješnoj reinvenciji marke. Rolls‑Royce je posebice u proteklom desetljeću svjesno usavršavao i pomlađivao svoju marku i portfelj proizvoda kako bi odražavao promjenjive zahtjeve, ukuse i demografiju svojih klijenata, zadržavajući pritom svoju urođenu ekskluzivnost i rijetkost.

OZNAKE: Rolls Royce

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.