OTP banka je predstavila najinovativiji program vjernosti na tržištu – OTPeticu, multifunkcionalnu aplikaciju koja korisniku omogućava skupljanje bodova uz edukaciju o bankarskim proizvodima i uslugama.

Nakon cjelogodišnje pripreme, prateći razvoj digitalnih trendova, program vjernosti OTPetica predstavljen je kao dio kontinuiranog ulaganja banke u individualizaciju proizvoda i usluga, koje nudi svojim klijentima.

Aplikacija je za klijente banke besplatna i može joj se jednostavno pristupiti putem njenih online kanala – [email protected] internet bankarstva ili mobilnog bankarstva, a koncipirana je tako da korisnici, ispunjavajući odabrane izazove, skupljaju bodove na računu OTPetice.

Program je inovativan, jer korisnicima omogućuje da sami biraju kako će prikupljati bodove: to mogu napraviti korištenjem proizvoda banke, ali i praćenjem edukativnih i informativnih sadržaja o bankarskim proizvodima i uslugama unutar aplikacije. Bodove prikupljene rješavanjem izazova i odgovaranjem na pitanja korisnik može zamijeniti za nagrade partnera OTP banke.

Ovim projektom OTP banka je napravila korak naprijed prema korisnicima digitalnih kanala, koji će sami određivati sadržaje u koje žele biti uključeni.

“Ovakvu vrstu programa vjernosti nema ni jedna banka u Republici Hrvatskoj. Zbog usmjerenosti na elektroničke kanale očekujemo da će program, kao zanimljiv i koristan, prepoznati mlađa populacija”, rekao je Balázs Békeffy, predsjednik Uprave OTP banke, dodajući kako je ovaj program usklađen s jednim od važnih ciljeva, podizanjem financijske pismenosti.

Komentiraj