Osim Heinza, još barem 800 brendova mijenja ambalažu zbog smrti kraljice

Autor:

Photo: Twitter

Više od 800 robnih marki, uključujući Heinz i britanski supermarket Waitrose, morat će promijeniti dizajn logotipa nakon smrti kraljice Elizabete II.

“Mnogi proizvodi u Velikoj Britaniji na sebi imaju kraljevski grb, koji je sada nevažeći”, poručila je Udruga nositelja kraljevskih naloga. Brend može nastaviti koristiti kraljevski grb do dvije godine ako ne dođe do značajnih promjena unutar dotične tvrtke, stoji na web stranici udruge.

Kao novi vladajući suveren, kralj Charles III. imat će ovlasti pregledati i izdati kraljevske naloge.

Brendovi mogu koristiti kraljevski grb u svom dizajnu proizvoda ako imaju Royal Warrant of Appointment, dokument koji dopušta brendovima da koriste grb ako isporučuju robu ili usluge kraljevskoj obitelji. Prema web stranici udruge, kako bi se kvalificirale za podnošenje zahtjeva za Royal Warrant, tvrtke i poduzeća moraju isporučivati ​​”proizvode ili usluge na redovnoj i kontinuiranoj osnovi kraljevskim kućanstvima najmanje pet godina.”

Robne marke koje se prijavljuju za nalog također moraju pokazati da imaju politike i akcijske planove vezane uz okoliš i održivost.

Kraljevski grb prikazuje engleskog lava s lijeve strane i škotskog jednoroga s desne strane koji drži štit s amblemima iz različitih dijelova Ujedinjenog Kraljevstva, a popraćen je Legendom koja pokazuje koji je član kraljevske obitelji izdao nalog, prenosi N1.

Kraljevski nalog se izdaje na pet godina i može se pregledati godinu dana prije isteka, piše Insider.

OZNAKE: brend, kraljica, etiketa

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.