Na marketing filma “Barbie” potrošeno 150 milijuna dolara, više no na njegovo snimanje

Autor:

Warner Bros.

Prvi vikend kino prikazivanja filma „Barbie“ pokazao je da će to biti možda i najveći ovogodišnji hit. Naime, u prvom je vikendu film „Barbie“ u kinima diljem svijeta zaradio nešto više od 356 miliijuna dolara. Za film čiji je proračun iznosio 145 milijuna dolara to je izvrstan rezultat. Međutim, tajna uspjeha je u marketingu filma te je portal Variety objavio kako je proračun za marketing filma iznosio 150 milijuna dolara što znači da se više potrošilo na marketing no na snimanje filma.

Marketinški tim filma „Barbie“ povezao se sa brojnim poznatim brendovima kako bi prodavali proizvode koje vas direktno podjećaju na ovaj film. Gap prodaje Ken i Barbie majice, Hot Topic prodaje džempere Barbie, Neiman Marcus prodaje torbice Barbie koje je dizajnirao Balmain, u Bloomingdaleu se mogu kupiti Barbie kuće u veličini ljudi, Ulta Beauty nudi Barbie električne četkice za zube, Target i Amazon prodaju Barbie gumenjake za bazene dok je Microsoft proizveo Barbie Xbox. Superga, talijanski brend tenisica, nudi Barbie tenisice, a sve to je samo dio onoga što se nudi na tržištu u povodu prikazivanja ovog filma. Jedan ood vrhunaca je Barbie Dreamhouse, kuća koja se nalazi u Malibuu i koja se može zakupiti preko Airbnba.

Josh Goldstine marketinški šef kompanije Warner Bros. za cijeli svijet kazao je da je u ovom poslu već 35 godina te da nikada nije vidio ovakav interes svjetskih brendova za suradnju s filmom kao što je slučaj s „Barbie“.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.