Prošlo je tek pola godine od otvorenja i prvih gostiju u bajkovitom naselju Fenomen Plitvice, smještenom petstotinjak metara ponad Velikog slapa u sklopu Nacionalnog parka Plitvička jezera, a vlasnici iz tvrtke Potestas za zadovoljstvom ističu šestomjesečne poslovne rezultate.

U devet komfornih drvenih kuća luksuznog interijera popunjenost se tijekom prvih mjeseci vrtjela oko 70 posto, u kolovozu je premašila 80 posto, a rujan bi trebao biti čak i bolji. Najbrojniji gosti su Nijemci i Austrijanci, za goste sa svih strana svijeta tu je i mala spa zona, sportski sadržaji, vrhunski restoran…

Turistička zajednica općine Plitvička jezera ističe kao se Fenomen Plitvice uklapa u lokalne turističke ambicije da se što više posjetitelja Nacionalnog parka i okolnih mjesta dulje zadrži na njihovu području.

“Zasad turisti kod nas prosječno ostaju dan i pol do dva, a cilj je zadržati ih bar tri-četiri dana“, ističe Maja Šikić, direktorica Turističke zajednice općine Plitvička jezera, koja otkriva da je u prvoj polovici godine NP Plitvička jezera posjetilo 625 161 gostiju, 6.2 posto više nego lani, dok je s 354 tisuća noćenja od početka godine do kraja kolovoza ostvaren plus od čak 13 posto.

Maja Šikić, direktorica Turističke zajednice općine Plitvička jezera

“Mnogi su željeli vidjeti Plitvička jezera i raspitivali se kod nas čega sve u Nacionalnom parku ima, gdje mogu odsjesti i slično pa smo i mi počeli razmišljati u tom smjeru. Kućicu po kućicu gradili su najbolji lokalni majstori s najkvalitetnijim lokalnim materijalima, a insistirali smo na tradicionalnim konstrukcijama od drvenih greda i krovovima od drvene šindre. Da bi ovakvi projekti bili uspješni iznimno je važna sinergija investitora s lokalnom sredinom i odgovorno ponašanje prema okolišu“, otkrio je Joze Tomaš, direktor tvrtke Potestas.

Joze Tomaš, direktor tvrtke Potestas

Komentiraj