Lažna djelatnica srpskog Veleposlanstva u Londonu prevarila je 77-godišnjakinju s područja Sunje od koje je, uz neistinitu priču o bolesnoj kćeri, ‘izvukla’ dvadesetak tisuća kuna.

Nepoznata prevarantica je početkom veljače na kućni telefon nazvala 77-godišnjakinju iz Sunje, kojoj se lažno predstavila kao djelatnica srpskog Veleposlanstva u Londonu i zatim je “lažnim prikazivanjem činjenica o zdravlju njezine kćeri navela da primatelju u Velikoj Britaniji putem Western Uniona pošalje novac”.

Žrtva je povjerovala prevarantskoj priči te je u tri navrata poslala ukupno dvadesetak tisuća kuna, izvijestila je u utorak sisačko-moslavačka policija, koja temeljem kaznene prijave zaprimljene od prevarene žene traži prevaranticu koja ju je dovela u zabludu.

Policijski savjet: Provjeriti sve okolnosti; prijaviti sumnju na prevaru

Policiji su od ranije poznati slučajevi prevara kada nepoznate osobe s telefonskog broja strane zemlje stupe u kontakt s hrvatskim građanima i predstavljajući se kao zaposlenici diplomatskih predstavništava, traže uplate novca za člana njihove obitelji.

Pozivatelj većinom ima saznanja da žrtva doista ima člana obitelji u inozemstvu pa kaže da je navedenoj osobi pozlilo te da se nalazi u bolnici na liječenju ili mu je potreban novac za nadoplatu karte i nastavak putovanja prema Hrvatskoj. Pritom najčešće traže da se novac hitno uplati putem Western Uniona.

Policija upozorava građane da ako dobiju takav poziv, dobro razmisle i provjere sve okolnosti prije uplaćivanja novca, odnosno da stupe u kontakt s osobom za koju se navodno traži pomoć ili s nekim od njoj bliskih osoba, kako bi provjerile istinitost dobivenih informacija i ne bi postale žrtvom prijevare.

Komentiraj