Konzum i Mastercard petu godinu zaredom pomažu u borbi protiv siromaštva djece

Autor:

Promo

Od svake transakcije Mastercard® karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske do 18. prosinca odvajaju se sredstva za pomoć djeci Hrvatske i svijeta

I ove godine Konzum i Mastercard ujedinjuju snage u pružanju pomoći socijalno ugroženim obiteljima s djecom predškolske i školske dobi u Hrvatskoj, kao i UN-ovom Svjetskom programu za hranu. U kampanji koja traje do 18. prosinca 2022. od svake transakcije Mastercard karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske izdvajat će se dio sredstava, a prikupljena donacija će se uručiti Udruženju „Djeca prva“ te Svjetskom programu za hranu (World Food Programme).

Prema procjenama Svjetske banke, 385 milijuna djece diljem svijeta živi u siromaštvu. Čak i u najbogatijim zemljama, jedno od četvero djece je siromašno. Što se pak Europe tiče, prema podacima Europske komisije u Europskoj uniji je u 2018. godini 23 milijuna djece bilo izloženo riziku od siromaštva ili socijalne isključenosti, odnosno svako četvrto dijete. U Hrvatskoj je 23,7 posto djece bilo izloženo takvom riziku, a kako je pandemija bolesti COVID-19 uzrokovala znatne poremećaje i promjene na europskim tržištima rada, pogođene društvene skupine postale su dodatno izložene riziku od siromaštva.

Generalno, Hrvatska nažalost ne odudara od neumoljivih globalnih trendova o socijalno ugroženoj djeci. Prema istraživanju Ekonomskog instituta („Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“) iz 2019. godine, gotovo 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu, često bez osnovnih životnih potrepština. Navedeno istraživanje iznosi još jednu poražavajuću statistiku: svaki peti član siromašnih obitelji izjavio kako je barem jedan član kućanstva u zadnjih mjesec dana išao gladan na spavanje.

Kako bi pomogao u smanjenju globalnog problema siromaštva djece, osnovan je Svjetski program za hranu, jedna od najvećih globalnih inicijativa, s kojom je 2012. Mastercard sklopio partnerstvo te svake godine u sklopu svoje kampanje Priceless Causes doprinosi osiguranju sredstva kako bi se poražavajuće brojke smanjile. Od početka partnerstva Mastercard je Svjetskom programu za hranu donirao 33,4 milijuna dolara, a krovni cilj ove globalne inicijative je da se do 2030. godine osigura 100 milijuna školska obroka u najugroženijim dijelovima svijeta.

Partnerstvo s Konzumom nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu. Uz donaciju za školske obroke World Food Pogrammeu, donacija će biti dodijeljena i Udruženju „Djeca prva“ koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Cjelokupni iznos donacije namijenjen Udruženju „Djeca prva“ bit će iskorišten za pružanje izravne humanitarne pomoći obiteljima s djecom školske i predškolske dobi.

„Pojam siromaštva djece znači da ona odrastaju bez pristupa različitim vrstama resursa od ključnog značaja za njihovu dobrobit i za ispunjenje njihovih punih potencijala. Kakve ćemo osigurati mogućnosti za razvoj potencijala djece utjecat će na to hoće li ona živjeti u riziku od siromaštva i u odrasloj dobi, odnosno hoće li doći do međugeneracijskog prijenosa siromaštva. Utjecaji siromaštva u djetinjstvu, pogotovo najranijem, mogu biti ne samo štetni po djecu, već i nepovratni“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja „Djeca prva“. „Kroz program humanitarne pomoći Udruženje „Djeca prva“ pomaže obiteljima s djecom koje nemaju dovoljno sredstava za podmirenje osnovnih životnih potreba i nisu ih u mogućnosti same osigurati. S istim ciljem već petu godinu zaredom surađujemo s Mastercardom i Konzumom koji će navedenim obiteljima uljepšati nadolazeće blagdansko razdoblje te pomoći u podmirenju osnovnih životnih potreba i osiguravanju minimalnih uvjeta za zdrav rast i razvoj njihove djece”.

Potrošačima se ne naplaćuje nikakav donacijski iznos na iznos njihove kupnje, a sav trošak donacije snose isključivo Konzum i Mastercard. Za detalje posjetite mastercard.hr i konzum.hr

OZNAKE: Konzum, Mastercard

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.