I Matthew McConaughey ušao je u biznis s alkoholnim pićima, predstavio je svoju tekilu

Autor:

Pantalones Tequila

U internet prodaji pojavio se novi brend tekile pod nazivom Pantalones Tequila i to u tri verzije Blanco (45 dolara), Reposado (50 dolara) i Añejo (55 dolara). Iza brenda stoje Matthew McConaughey i njegova supruga, Camila Alves McConaughey, koji ističu da se radi o organskoj tekili. Prema priopćenju za tisak, ovaj „super premium liker je tekila s agavom koja je glatka, aromatična i izvrsna za ispijanje, pucanje ili miješanje u vašem omiljenom koktelu Fancy Pants.”

„Svijetu ne treba još jedna tekila slavne osobe, ali tekili bi sigurno dobro došao udarac u hlače. Pantalones Organic Tequila najbolja je stvar koju smo napravili s hlačama na sebi,” naveo je bračni par McConaughey u zajedničkoj izjavi. (Pantalones je španjolska riječ za hlače.)

Proizvedena u Jaliscu u Meksiku od 100 posto organske plave weber agave, linija žestokih pića sadrži tri mješavine: Blanco s medom i citrusima, Reposado koji odležava devet mjeseci s notama svježe hrastovine i slatkog voća te 15-mjesečni Blanco odležani Añejo s okusima maslaca, javora i vanilije.

McConaugheyevi su ovom prilikom surađivali s Tequilera Tap, certificiranom organskom destilerijom u obiteljskom vlasništvu koju vodi četvrta generacija uzgajivača agave iz Amatitána, sjedišta meksičke države Jalisco, poznatom kao rodno mjestu tekile. Robna marka jakih alkoholnih pića ima USDA certifikat za organsku proizvodnju i bez glutena, a kaže da njihovi napori u proizvodnji bez otpada uključuju recikliranje vlakana agave i preostale tekućine za kompostiranje.

Pantalones Tequila također je član organizacije 1% Planeta, koji certificira tvrtke koje doniraju dio prodaje neprofitnim organizacijama za zaštitu okoliša. “Svoju smo energiju usmjerili prema održivim praksama koje ne samo da unapređuju naše proizvode, već i doprinose zdravijem planetu za buduće generacije”, objašnjava tvrtka u izjavi.

Oscarom nagrađeni glumac prvi je put zaronio u svijet alkoholnih pića 2016. kada se pridružio Longbranch Bourbonu kao kreativni direktor; razišao se s tvrtkom 2022.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.