Hrvatska franšiza na Karibima

Nakon što je nedavno rent a car tvrtka Carwiz javnosti predstavila plasman franšiznog poslovanja na međunarodna tržišta, ovih dana stižu vijesti o  pozicioniranju branda na karipsko otočje, na otok  St. Maarten.  Ujedno, to je i prvi poslovni iskorak Carwiz Internationala prema prekooceanskim tržištima.

Prema riječima Krešimira Dobrilovića, direktora i vlasnika Carwiza, ulaskom tvrtke na tržište ove karipske države postignut je velik uspjeh. „Poznato je kako su Karibi, odnosno St. Maarten iznimno potentna turistička destinacija koja je svojim  turističkim ostvarenjima zadobila poštovanje u međunarodnim okvirima. Naši partneri s kojima smo završili proces franšiznog plasmana garancija su kako će poslovni rezultati koje očekujemo u narednim godinama biti uistinu i ostvareni. Uz to, jačanjem branda i promocijom raspoloživim kanalima, očekujemo kako će se Carwizovoj obitelji uskoro pridružiti još neke karipske destinacije“.

Proteklih godina Karibi su zabilježili rekordna ostvarenja od preko 30 milijuna posjetitelja godišnje. Uzme li se u obzir da su gosti koji posjećuju Karibe više platežne moći, s tržišta SAD-a, Kanade i Europe  te da potrošnja na destinacijama raste za prosječnih 3% godišnje, tada je i uspjeh plasmana Carwiza na to tržište značajniji.

Do danas je Carwiz international uspješno ostvario plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije i Albanije. Management Carwiza trenutno vodi pregovore o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta, između ostalog i s tržištima Vijetnama, Brazila, Rusije, Malezije, Malte, Portugala, Španjolske..

Carwiz u Hrvatskoj danas zapošljava gotovo stotinu ljudi i  posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Preko B2B kanala posluju na većini značajnijih međunarodnih turističkih emitivnih tržišta.  U samo dvije godine poslovanja ostvareni su značajni rezultati, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za više od 100%, isto kao i broj zaposlenih.

Komentiraj