Google će strože kontrolirati oglase

Screenshot YouTube

 

Google je otkrio da mali broj reklama koristi nedopušteno veliku količinu podataka mreže Chrome, izvještava engadget.com.

Iako je riječ o malom broju oglasa (0.3), ovakvi reklamni sadržaji mogu naštetiti mreži i korisnicima pametnih telefone povećanom potrošnjom baterije.

To se osobito tiče display oglašavanja. Promjene će stupiti na snagu od ovog ljeta, najavljeno je u blogu.

Chrome će postaviti gornju granicu na 4MB podataka mreže, središnja jedinica za obradbu ili procesor (CPU) će se moći koristiti 15 sekundi u periodu od pola minute, tj. minutu u ukupnom korištenju procesora.

U slučaju da oglas dosegne limit, prije nego korisnik krene u interakciju sa sadržajem, okvir reklame će biti usmjeren na stranicu koja će korisnika obavijestiti kako oglas koristi previše podataka.

Kontrola i provjera reklamnih sadržaja je već počela, a promjene će biti uvedene krajem kolovoza.

Taj rok će kreatorima, programerima i producentima biti dovoljan za prilagodbu sadržaja.

Komentiraj