Good Game konferencija u Zagreb dovodi svjetske stručnjake

Autor:

Press/Good Game Zagreb

Bliži se početak četvrtog izdanja velikog esports događanja s humanitarnim karakterom.
Good Game Zagreb će se održati 10. i 11. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti, a prema svim dosadašnjim pokazateljima sprema se najsadržajnije izdanje do sad. Osim nezaboravnih gaming dvoboja za natjecateljske timove iz vodećih hrvatskih i regionalnih kompanija te zanimljivih zabavnih programa za posjetitelje, ove godine sprema se i velika novost – konferencija za 200 posjetitelja. Svoja iskustva i lekcije, najbolje poslovne slučajeve u business developmentu, prodaji, marketingu, zapošljavanju i internim procesima, prenijet će brojni domaći i svjetski lideri.
Jedan od govornika koji će obilježiti prvo konferencijsko izdanje je Marko Žulj, Ad tech stručnjak iz tvrtke Google. Kroz svoje predavanje na temu ‘Monetizing Hyper Casually’ objasnit će što je to “hypercasual gaming” te kako monetizirati novi segment korisnika.
Tu je i Dilpesh Parmar, koji nadgleda globalna partnerstva za opskrbu i potražnju u tvrtki IQzone te ima više od 11 godina iskustva u radu s vodećim svjetskim brandovima i zabavnim aplikacijama, pomažući im da razviju svoje oglašavanje. Koordinirao je globalno unovčavanje oglasa u aplikaciji za Outfit7 s više od 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što uključuje savjetovanje i nadzor milijuna prihoda od oglašavanja u cijelom portfelju tvrtke, a u Outfit7 je stigao iz Shazama (tvrtka Apple).
Ivan Ivanković viši je regionalni upravitelj operacija u Uberu, u predavanju pod nazivom ‘The Age of Mobility’, podijelit će svoja iskustva, naučene lekcije te će objasniti kako će izgledati budućnost mobilnosti.
Jedinstveni B2B gaming koncept domaće tvrtke Good Game Global privukao je pozornost i zemalja u regiji pa će se tako nakon zagrebačkog izdanja, 24. i 25. svibnja, turnir preseliti u Skopje. Potvrđena su i dva jesenska izdanja – Beograd 21. i 22. rujna, te susjedna Ljubljana u koju stiže 18. i 19. listopada. Organizatori najavljuju širenje i na ostale zemlje Europe i svijeta, a licenca za Good Game prodana je u Kini pa će se tako u Suzhou i Shanghaiju ovi esports susreti održati u dva navrata.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.