FOTO: Najlon čarape slave sedamdesetisedmi rođendan

Autor:

Matea Smolčić Senčar

Zavodljiv i senzualan ženski odjevni predmet – najlon čarape – ove godine napunio je svoj 77. rođendan!

Zahvaljujući izumu najlona, svjetlo dana ugledale su 1938. godine na ushićenje brojnih pripadnica ljepšeg spola. Njihovim dolaskom tržište je naprosto eksplodiralo, žene su ih kupovale u tolikoj količini da je u jednom trenutku potražnja čak premašila ponudu. Danas, nekoliko desetljeća nakon, najlonke su postale dio kulture odijevanja te su i dalje neizostavan predmet svake ženske garderobe.

Dolaze u svim mogućim bojama, uzorcima i materijalima, tako da uistinu svaka žena može pronaći ono što najbolje pristaje njezinoj osobnosti i karakteru.

U Republici Hrvatskoj su dobro poznate i mnogima omiljene one branda Jadran. Od svog osnutka Jadran tvornica čarapa je lider u proizvodnji i prodaji ženskih, muških i dječjih čarapa, a njihove kolekcije uvijek donose prekrasne modele atraktivnog i modernog dizajna.

Jadran tvornica čarapa predstavlja liniju ‘Premium’ čarapa koju odlikuju specijalno odabrani materijali zbog kojih je premium linija uistinu posebna. Snimljena kampanja ujedinila je tri dive čija se bezvremenska ljepota savršeno uklopila u zanimljivu modnu priču. Uspiješne i prekrasne manekenke nevjerovatne karizme, Zvončica Vucković, Iris Androšević Pinjuh i Martina Stojanović, svaka kao ponosna predstavnica svoje generacije, udružile su snage i snimile kampanju koja slavi ženstvenost i eleganciju te nam pokazuje kako žena može biti zavodljiva u svojim čarapama bez obzira na godine.

Foto: Matea Smolčić Senčar

Stilist: Stefan Orlić

Frizura: Ria Čaušević – Larita studio

jadran1

jadran4

jadran2

jadran7

jadran8

jadran6a

jadran9

jadran5

jadran10

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)