Modna kuća MAK ove godine slavi trideset godina rada i djelovanja.

Tom prigodom snimljena je i kampanja ‘This is Mak’ koja slavi ženu. Žena u kreacijama kuće Mak iz Grada Splita je moderna, samosvjesna i ženstvena, ona je poslovna žena koja nam donosi svoju najljepšu modnu priču.

‘Nova kampanja’ kreatorice Nede Makjanić Kunić hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.

Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter kolekcijom predstavljenom još davne 1986. godine.

Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima koje je predstavila stilistica i model Mimi Rončević i odlično se snašla u ulozi poslovne žene – vječno u pokretu, ali istodobno modno osviještene.

Uz kapute, među kojima se ističu patchwork modeli, splitska modna kuća u ovoj kolekciji predstavila je neobične materijale, od eko krzna do umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama.

Šminka: Roberta Rakuljić

Frizura: Ivana Marušić za salon Sananda

Styling: Mimi Rončević

Fotograf: Karlo Hečimović

img_6537

img_6282

img_6141-recovered

img_6324

img_6561-recovered

img_6693

Komentiraj