Drake i 21 Savage reklamirali album lažnom naslovnicom Voguea pa zaradili tužbu

Autor:

Promo

Kako bi promovirali zajednički album ‘Her Loss’, rap zvijezde Drake i 21 Savage izradili su lažnu naslovnicu magazina Vogue, zbog čega su zaradili tužbu za kršenje autorskih prava od izdavača magazina Vogue Advance Magazine Publishers Inc..

Drake i 21 Savage čak su ponovno tiskali cijeli broj magazina Vogue s lažnom naslovnicom i dijelili ga u više sjevernoameričkih gradova. U tužbi se tvrdi da su obožavatelji bili navedeni da povjeruju da je u pitanju originalno izdanje. Prema istoj toj tužbi, tiskane verzije bile su uglavnom nepromijenjene kopije magazina, osim naslova albuma koji se pojavljuje na određenim stranicama. Postojala je čak i slika Drakea fotošopirana na jednoj stranici.

30. listopada prošle godine, Drake je podijelio lažnu naslovnicu u postu na Instagramu koji je u međuvremenu izbrisan. Tada je napisao: “Ja i moj brat sutra na kioscima!! Hvala @voguemagazine i Anna Wintour na ljubavi i podršci u ovom povijesnom trenutku.” Tijekom promotivne kampanje albuma ‘Her Loss’, Drake i 21 Savage također su objavili parodiju na emisije ‘Tiny Desk Concert’, segment Stern Showa, ‘Saturday Night Live’ i ‘A Colours Show’.

Sada se doznalo da je zbog svega toga u studenom prošle godine izdavač magazina Voguea tužio Drakea i 21 Savagea za objavljivanje i distribuciju lažne naslovnice Voguea kao dio njihove promotivne kampanje albuma ‘Her Loss’. Tužba je ovih dana okončana i uključuje trajnu zabranu bilo kakve daljnje upotrebe zaštitnih znakova Voguea, kao i neizvršenu isplatu od strane Drakea i 21 Savagea.

U internoj e-poruci koju je dobio Billboard, glavni savjetnik Condé Nasta, globalne medijske tvrtke koja je vlasnik magazina Vogue, William Bowes rekao je da je tvrtki drago što je ova priča napokon iza njih, te naglasio: “Kao kreativna tvrtka, mi naravno razumijemo da se naši brendovi mogu s vremena na vrijeme spominjati u drugim kreativnim radovima. U ovom slučaju, međutim, bilo nam je jasno da su Drake i 21 Savage iskoristili reputaciju Voguea za vlastite komercijalne svrhe i, u tom procesu, zbunili publiku koja vjeruje Vogueu kao autoritativnom glasu mode i kulture.”

 

 

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.