dm osigurao donaciju za UNICEF-ov projekt ‘Svako dijete treba obitelj’

Autor:

dm

Na Giving Friday u petak 23. studenog, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, dm drogerie markt Hrvatska je osigurao donaciju u iznosu od 86.146 kuna za UNICEF-ov projekt ‘Svako dijete treba obitelj’.

Čak 86 146 kupaca obavilo je kupovinu u dm-u i time podržalo projekt kojemu je cilj povećanje broja brižnih udomiteljskih obitelji za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

U priopćenju za medije dm drogerie markt Hrvatska istaknuto je da su željeli potaknuti svoje kupce da razmisle i o potrebama upravo takve djece.

“Na crni petak, dan kada većina ljudi razmišlja kako ugoditi samima sebi, željeli smo potaknuti građane da u potrazi za najboljim popustima zastanu i razmisle o manje privilegiranim, najmlađim članovima društva. Zahvaljujemo svima koji su podržali našu inicijativu i zauzeli se za djecu bez roditeljske skrbi. Naši su kupci još jednom pokazali kako imaju veliko srce i kako su spremni pomoći drugima.”, naglasio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

Važna poruka koju su dm i UNICEF poslali jest kako svi koji su spremni otvoriti svoja srca i vrata svog obiteljskog doma djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, potrebne informacije mogu dobiti na info telefonu 0800 82 82. Naime, stotine djevojčica i dječaka u Hrvatskoj i dalje odrasta u institucijama, bez obitelji. Svi oni koji žele otići korak dalje i napraviti veliku razliku u životima djece koja još uvijek čekaju obitelj, dodatne informacije o udomiteljstvu u Hrvatskoj mogu potražiti i na internetskoj stanici te u letku o udomiteljstvu.

Podršku najmlađim i najranjivijim skupinama u društvu kroz doprinos boljim životnim uvjetima i izvjesnijoj budućnosti za milijune djece diljem svijeta, građani mogu dati i tako da postanu Čuvari djetinjstva i to direktnim donacijama UNICEF-u. Više informacija o tome na koji način možete dati svoj doprinos zaštiti života i prava djevojčica i dječaka potražite na internetskoj stranici projekta Čuvari djetinjstva”, pozvali su iz dm-a. 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.