Citroën C5 X Plug-in-Hybrid 225 E-EAT8, plug-in hibridni crossover, troši 4,55 l/100 km

Autor:

de.motor1.com

Citroën C5 X Plug-in-Hybrid 225 E-EAT8 je na testu portala de.motor1.com, striktno propisnom vožnjom po talijanskim gradskim i otvorenim cestama te autocestama, pokazao potencijal za štednju

Citroën C5 X novi je francuski crossoverski adut iz nove generacije naprednih modela koncerna Stellantis Elegantan hatchback C-segmenta, dugačak 4805 mm, širok 1815 mm i visok 1485 mm, međuosnog razmaka 2785 mm prtljažnika od 485 do 1580 litara, pokreće se sinergijskim spojem turbobenzinca obujma 1598 ccm, snage 180 KS i okretnog momenta 250 Nm te elektromotora od 110 kW, koji se napaja litij-ionskom baterijom od 12,4 kWh

Citroën C5 X Plug-in-Hybrid 225 E-EAT8, naprednom turbobenzinsko-električnom motorizacijom, koja sinergijskih 225 KS pomoću 8-stupanjskog automatskog mjenjača Aisin, s hidrodinamičkim pretvaračem momenta, usmjerava na prednje kotače, pruža uvjerljive performanse – do stotke ubrzava za 7,9 sekundi i postiže najveću brzinu 233 km/h). Samo na struju može prijeći do 71 km i ima statističku potrošnju goriva od samo 1,4 l/100 km (uz svakodnevno punjenje baterija i kretanje s potpuno napunjenom baterijom). Po standardu WLTP prosječno troši 6,3 l/100 km. Stoji 51.000 eura.

Test portala de.motor1.com pokazuje da se u realnim uvjetima, premda većina troši više goriva nego je ocijenjeno po WLTP standardu, može trošiti i manje, ako se vozi striktno po prometnim propisima. Testni je model opremljen gumama Michelin e.Primacy – 205/55 R19. Test je napravljen 15. prosinca 2022., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, po kišovitom vremenu i temperaturi od 7 do 18 Celzijevih stupnjeva.

Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste. Ukupno je prevaljeno 1963 km, prosječnom brzinom 67 km/h Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,4 l/100 km, a uz punjenje spremnika “do čepa” na testu je izmjerena potrošnja od 4,7 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se prosjek potrošnje goriva – 4,55 l/100 km. Spremnik goriva je 40 litre, što osigurava sljedeće dosege:

– gradska i prigradska vožnja (mix): 7,2/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 552 km
– autocesta (Autostrada): 7,7 l/100 km, doseg 516 km
– štedljiva vožnja: 4,1 l/100 km, doseg 972 km
– doseg na struju: 70 km – štedljiva vožnja, 38 km (autocesta)

Tim je rezultatom Citroën C5 X Plug-in-Hybrid 225 E-EAT8 u sredini klase. Više su, na istom testu, trošili Volvo XC40 T5 Recharge Plug-in-Hybrid (4,80 l/100 km), Citroën C5 Aircross Hybrid 225 E-EAT8 (4,85 l/100 km), Cupra Formentor VZ 1.4 e-Hybrid 245 PS (4,95 l/100 km) i Lynk & Co 01 Plug-in Hybrid (5,00 l/100 km).

Jednako je trošio Lexus NX 450h+ AWD Plug-in (4,55 l/100 km).

Štedljiviji su bili Kia Sportage 1.6 T-GDi PHEV 265 PS 4WD (4,25 l/100 km), Peugeot 3008 Hybrid4 300 e-EAT8 (4,05 l/100 km), Ford Kuga 2.5 Plug-in Hybrid 2WD (3,80 l/100 km), te najboilji u klasi, Toyota RAV4 Plug-in Hybrid (3,25 l/100 km).

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.