Chevrolet Aveo (2024.) kineske proizvodnje predstavljen u Meksiku, po hit-cijeni od 13.990 eura

Autor:

Chevrolet

Chevrolet Aveo treće generacije uvozit će se u Meksiko iz Kine, gdje ga proizvodi SAIC-GM-Wuling joint venture. Hoće li stići na hrvatsko tržište?

Chevrolet je lansirao potpuno novi Aveo u Meksiku, kao prvu generaciju modela B-segmenta koji je u potpunosti razvijen i proizveden u Kini. Chevrolet Aveo iz 2024. proizvod je zajedničkog pothvata SAIC-GM-Wuling, a dolazi u karoserijskim verzijama hatchback s pet vrata i limuzina s četvera vrata.

Novi početni model s brendom Chevrolet u lokalnoj će ponudi biti konkurent modelima Nissan March i Kia Rio u subkompaktnom segmentu koji je najveći u Meksiku i zemljama Latinske Amerike. Interes pokazuju i zemlje iz tranzicijskog i manje razvijenih dijelova istočne Europe i Azije. Vanjski dizajn prilično je konzervativan, karakteriziran jednostavnim linijama bez ikakvih isticanja.

Sprijeda, halogena prednja svjetla imaju LED elemente, spajajući se s kromiranom rešetkom, dok branik ima međusobno povezane usisnike i kromirani razdjelnik. Hatchback ima liniju prozora koja se diže prema stražnjem dijelu i nudi se u posebnoj nijansi eksterijera pod nazivom “Hello Yellow”.

Foto: Chevrolet

Stražnji dio odašilje snažne vibracije modela Audi A3, zahvaljujući obliku stražnjih svjetala i sportskom stražnjem braniku. Limuzina ima suptilniji branik s lažnim dvostrukim ispušnim cijevima i integriranim ducktail spojlerom na prtljažniku.

Unutra, Chevrolet Aveo ima jednostavan, ali čist dizajn za kontrolnu ploču, koja integrira 8-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir i analognu instrument ploču. Infotainment je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto, a oprema uključuje i automatski klima uređaj, audio sustav s četiri zvučnika, kameru za vožnju unatrag te stražnje parking senzore. Što se tiče sigurnosti, sve opreme standardno će imati šest zračnih jastuka i disk kočnice.

Novi Chevrolet  Aveo nudi  se isključivo s 4-cilindarskim atmosferskim motorom 1.5 snage 99 KS, što se na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatskim CVT sa šest simuliranih stupnjeva prijenosa.

Velik će adut biti cijena od 13.990 eura za osnovni model, što bi mogao biti razlog da izravno, ili neizravno stigne i na hrvatsko tržište.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.