Butković obišao radove na Istarskom ipsilonu: “Sve će biti gotovo čak šest mjeseci prije roka”

Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković je danas zajedno s direktorom društva BINA-Istra d. d., Dariom Silićem, koje gradi i upravlja Istarskim ipsilonom, obišao radove na poddionici Pazin-Cerovlje u dužini od 12 km.

“Danas smo se uvjerili da radovi zaista idu dobrim tempom te će biti gotovi čak šest mjeseci prije roka, unatoč problematici uzrokovanom pojavom koronavirusa. Ova poddionica bi tako trebala biti dovršena i puštena u promet već ovog ljeta a ostalih 17 km do tunela Učka očekujemo sredinom sljedeće godine. Znam koliko je ovaj projekt važan za Istru, za njeno kvalitetno povezivanje s ostatkom zemlje, a realizaciju ovog projekta sam postavio kao jedan od glavnih ciljeva svog mandata. Osim ovog dijela, uskoro očekujemo pozitivan odgovor Europske komisije za nastavak koncesijskog ugovora a kako bi mogli krenuti s izgradnjom druge cijevi tunela Učka. Očekujem da ćemo puni profil tunela, zajedno s odmorištem Kvarner otvoriti do turističke sezone 2024. godine”, rekao je Butković.

Kako bi se poštovali rokovi izgradnje i projektna dinamika, djelatnici na gradilištu osiguravaju intenzivan tempo rada u dvije smjene a unatoč vrlo intenzivnim aktivnostima uz postojeću trasu, tijekom cijelog perioda izgradnje istočnog kraka Ipsilona osigurana je protočnost uz što manje remećenje prometa. Na gradilištu je više od 700 radnika i gotovo 200 strojeva a aktivnosti, kao i broj ljudi, povećavaju se iz dana u dan.

“Istarski ipsilon prvi je projekt gradnje cestovne infrastrukture prema modelu javno-privatnog partnerstva u Hrvatskoj u koji je od početka projekta uloženo 800 milijuna eura. Ova cestovna mreža predstavlja žilu kucavicu Istarskog poluotoka kojom godišnje prometuje preko 10 milijuna vozila. Uz postojećih 100 km punog profila autoceste, krajem 2018. nastavljena je izgradnja punog profila Istarskog ipsilona na dionici Pazin-tunel Učka. Procijenjena vrijednost cjelokupnih investicija, odnosno dionice Pazin-tunel Učka, koja se naziva fazom 2B1, te 2B1 faze odnosno druge cijevi tunela Učka, zajedno s pripadajućim dionicama autoceste u punom profilu iznosi 160 milijuna eura”, navoide iz Ministarstva.

Komentiraj