Britanski tabloid ispričao se zbog Clarksonove kolumne o Meghan Markle

Britanski tabloid The Sun ispričao se zbog objavljene kolumne koju je napisao Jeremy Clarkson, bivši voditelj emisije „Top Gear“, u kojoj je naveo kako u osnovi mrzi Meghan Markle te je predložio da bi trebala hodati gola Velikom Britanijom dok bi je ljudi gađali izmetom.

„Mišljenja kolumnista njihova su vlastita ali mi kao izdavač shvaćamo da sa slobodom izražavanja dolazi i odgovornost. Mi u The Sunu žalimo zbog objave ovog članka i iskreno se ispričavamo“, stoji je u priopćenju objavljenom u petak navečer. U priopćenju se navodi i kako je Clarksonov članak uklonjen s njihove Internet stranice kao i iz arhive članaka.

The Sun spada među vodeće britanske tabloide koji već dugo vremena izražavaju neprijateljstvo spram Meghan Markle i njenog supruga, princa Harryja, koji je 2019. godine pokrenuo sudski postupak protiv tog tabloida zbog navodnog prisluškivanja njegovog mobitela.

Clarkson piše tjednu kolumnu za The Sun, ima svoju emisiju „Clarkson’s Farm“ koja se emitira na platformi Amazon Prime Video, te je voditelj britanske verzije kviza „Tko želi biti milijunaš“ na kanalu ITV. Prije sedam godina izbačen je iz BBC-jevog iznimno popularnog showa „Top Gear“ nakon što je navodno nokautirao Oisina Tymona, producenta emisije. Tymon ga je nakon toga tužio za ozljeđivanje i rasnu diskriminaciju a slučaj je okončan izvansudskom nagodbom u sklopu koje se Clarkson ispričao i isplatio mu nepoznati novčani iznos.

„Noću, kada ne mogu zaspati dok ležim u krevetu, škripim zubima i sanjam o danu kada će ona prolaziti gola ulicama svakog grada u Velikoj Britaniji dok će ljudi vikati ‘Sramota’ i nabacivati se izmetom na nju“, napisao je Clarkson u kolumni posvećenoj Meghan Markle čime se referirao na poznatu scenu iz pete sezone serije „Igra prijestolja“ koja je snimana u Dubrovniku i u kojoj Cersei (Lena Headey) hoda gola dok je prati časna sestra koja ponavlja riječ „sramota“ i baca hranu i različite stvari na nju.

Zbog ove kolumne tisuće čitatelja uložilo je prigovor britanskom nadzornom medijskom tijelu IPSO. Tri dana kasnije, Clarkson je na Twitteru obećao da će ubuduće biti pažljiviji ali se nije u potpunosti ispričao zbog svoje kolumne. „Prestravljen sam jer sam uzrokovao toliko mnogo boli i morat ću ubuduće biti oprezniji“. Amazon Prime Video i ITV stali su uz Clarksona, ITV je objavio kako će on i dalje biti voditelj kviza „Tko želi biti milijunaš“.

Komentiraj