Aplikacija PayDo i Mastercard pokrenuli akciju ‘Dan besplatnog parkiranja’

Autor:

PayDo

Stranim državljanima, turistima i stanovnicima u gotovo svim većim hrvatskim gradovima, aplikacija PayDo i Mastercard prvi puta u Hrvatskoj nude parkiranje bez troška u četvrtak 22. studenog.

Bilo da parkirate u mjestu stanovanja ili putujete na neku od lokacija gdje je PayDo aplikacija aktivna, postojećim i novim korisnicima aplikacije na dan akcije dostupno je preuzimanje deset satnih parkirnih karata za maksimalno dvije registarske oznake bez troška.

Akcija je kreirana s ciljem popularizacije praktičnosti mobilnog plaćanja, u ovom slučaju kupovine parkirališnih karata. Prema istraživanjima, aplikacije za plaćanje koristi gotovo 60% potrošača u zemljama gdje su takve usluge dostupne. Čak 95% Hrvata koristi kartice, a 62% ih želi plaćati mobitelom. Iako je SMS još uvijek najrasprostranjeniji oblik mobilnog plaćanja, plaćanje aplikacijama ima brojne prednosti. To je posebno korisno posjetiteljima, turistima za vrijeme sezone, stranim državljanima…

Prvi korak je preuzimanje besplatne mobilne i web aplikacije PayDo na platformama za iOS i Android (App Store, Google Play). Nakon prijave u aplikaciju i registracije Mastercard kartice, bira se grad, unosi registarska oznaka vozila, određuje parkirna zona i razdoblje, a kao način plaćanja potvrđuje opcija “Besplatno uz Mastercard“. Parkiranje je ostvareno u svega nekoliko klikova.

Besplatno parkiranje moguće je u gradovima: Bjelovar, Crikvenica, Dubrovnik, Đakovo, Hvar, Karlovac, Koprivnica, Korčula, Novi Vinodolski, Ogulin, Orebić, Osijek, Poreč, Požega, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sisak, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Varaždin, Vodice, Vodnjan, Vukovar i Zadar.

“Veseli nas što možemo podržati projekte poput PayDo aplikacije, jer korisnicima omogućuju da isti zaslon koji ne ispuštaju iz ruku mogu koristiti i za plaćanje. Prema nekim procjenama korisnici pametnih telefona i tableta će do 2019. napraviti gotovo 200 milijardi mobilnih transakcija godišnje. Ovo potvrđuje da želja potrošača za jednostavnim, sigurnim i digitalnim rješenjima u platnoj industriji raste, a pametni telefoni nameću se kao logično sredstvo plaćanja“, rekla je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.