Promo

ADDIKO BANKA Novo ime bivše Hypo Group Alpe Adria koja od 11. srpnja počinje poslovati

Addiko banka je novo ime bivše financijske grupacije Hypo Group Alpe Adria, koja od 11. srpnja počinje poslovati.

S novom vlasničkom strukturom koju čine Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, nova banka će se u svom djelovanju ponajprije usredotočiti na jasnije, jednostavnije i izravnije bankarstvo.

„Rebrendingom ne mijenjamo samo svoje ime i vizualni identitet, već provodimo sustavnu promjenu nabolje. Dugo i intenzivno smo se pripremali za ovaj, za nas, jako važan dan, ali ovo je tek početak, pravi posao je tek ispred nas. Dali smo obećanje da ćemo isporučiti jasno jednostavno i izravno bankarstvo i to ćemo i učiniti. Znamo da je to proces koji ćepotrajati, ali baš zato se mijenjamo jer osiguravanje takve usluge klijentima smatramo ključnim. Novi je brend simbol ove transformacije i početak izgradnje bolje banke“, rekao je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Nova poslovna strategija, bolje pozicioniranje, čvrsti identitet brenda, primjena viših standarda, fokus na poslovanje s građanstvom, malim i srednjim poduzetništvom te ulaganje u digitalne tehnologije će biti glavne smjernice rada Addiko Banke.

„Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati“, izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.

Addiko banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom Prophet.

Komentiraj