‘As you live’ je novi slogan s kojim brand Springfield ulazi u jesen, ali i u novo razdoblje u kojem će potrošači biti njihov glavni cilj.

“Slušaj svoj unutarnji glas, slušaj onoga tko te najbolje poznaje, onoga koji najbolje razumije tvoje potrebe. Jer dolazi trenutak kada ćeš shvatiti da je život pred tobom”, ovo su riječi s kojima počinje najavni video nove kampanje, fraza koja govori o prijelomnim trenucima u životu, kad postajemo svjesni svojih potreba i kada počinjemo slijediti svoj instinkt.

Springfield u jesensku sezonu ulazi s novim sloganom koji se oslanja na jačanje pozicije unutar ciljane skupine od 25 do 35 godina.

Gotovo 30 godina, koliko je ovaj popularni brend već na tržištu, Springfield od 1988. dizajnira casual odjeću urbanog stila koji naglašava stav. Upravo ‘As you Live’ poruka koja veliča životni stil i neovisnost poziva nas da slijedimo vlastitu, drugačiju i posebnu priču.

Njihova filozofija odijevanja u prvi plan stavlja dostupnost, nosivost i visoku kvalitetu. Stilovi koje Springfield predlaže za ovu sezonu proizlaze iz ležernosti i svestranosti.

Isto tako, daily smart concept provučen je kroz još jednu sezonu, vješto spajajući zanimljive komade za svaki dan, pomno dizajnirane za odlazak na posao, ali s decentnom dozom elegancije i trendy detalja.

“Radi što voliš, napravi sve što poželiš! Budi najbolji, budi ono što jesi… i uživaj u životnom putovanju”

Komentiraj