Hrvatska radiotelevizija (HRT) u petak nije komentirala pismo bivšeg člana Nadzornog odbora (NO) HRT-a Dražena Rajkovića predsjedniku Hrvatskog sabora Željku Reineru u kojem stoji da je izvješće o zakonitosti rada i financijskog poslovanja HRT-a za 2014., nedavno upućeno Saboru, “neistinito, necjelovito, netransparentno i nevjerodostojno”.

“Nadzorni odbor Hrvatske radiotelevizije priprema svoja izvješća, raspravlja o njima, usvaja ih i upućuje u daljnji propisani postupak. U skladu s tim molimo Vas da svoj upit pošaljete predsjedniku Nadzornoga odbora Hrvatske radiotelevizije”, stoji u odgovoru HRT-a na zahtjev da komentiraju Rajkovićeve tvrdnje.
Istovremeno predsjednik NO-a HRT-a Šenol Selimović nije bio dostupan za komentar.
Rajković u pismu navodi da je novi saziv Nadzornog odbora krajem srpnja prošle godine usvojio godišnje izvješće za 2014. iako nije imao nikakvih saznanja o radu svojih prethodnika u godini koja je prethodila njihovu imenovanju.
Ističe i da spomenuto izvješće ima samo 18 stranica, za razliku od izvješća za 2013. na 182 stranice, te da sadrži “jedino popis održanih dvanaest sjednica te vrlo neobičan izbor samo jednog dijela raspravljenih i donesenih točaka dnevnog reda s pripadajućim zaključcima, potpuno istrgnutih iz konteksta rasprave”.
Rajković ističe i razloge zbog kojih smatra da HRT nije zakonito radio i financijski poslovao, podsjećajući na svoje priopćenje iz ožujka prošle godine kada je, kako kaže, “postalo očito da će prošli saziv Sabora štititi Gorana Radmana, po svaku cijenu i bez obzira što je on napravio”.

Komentiraj


FOTO:Patrik Macek/PIXSELL
PODIJELI
Djelatnost je Hine prikup­lja­nje i razaši­lja­nje što potpunijih či­njeničnih i objektivnih novinsko-agencijskih informacija o zbi­va­njima u Republici Hrvatskoj i svijetu za potrebe medija i drugih sudionika društvenoga, političkoga, kulturnog i gospodarskog života.