• Prilikom preuzimanja odmah se primjetilo da se radi o svemu samo ne o običnom Outlanderu
  • Vanjštinu upotpunjuje odličan odabir naplataka, te kozmetički dodaci na karoseriji u obliku dodataka na branicima i pragovima
  • Ovim redizajniranim izdanjem Outlander je ‘smršavio’ 90-ak kilograma i uz dodatno zatezanje bora spustio koeficijent aerodinamičnosti na 0,33 što svakako ide u korist smanjene potrošnje

 

 

Imali smo priliku ‘družiti se’ s Mitsubishijevom uzdanicom na području hibridnih-SUV-a više klase. Riječ je o trećoj generaciji Outlandera, prvi puta viđenog na izložbi automobila u Ženevi 2012 godine. Iste godine u srpnju krenula je prodaja na ruskom tržištu, a do kraja godine i na cijelom europskom kontinentu.

Mitsubishi OutlanderPrilikom preuzimanja odmah se primjetilo da se radi o svemu samo ne o običnom Outlanderu. Na odličan prvi dojam svakako je utjecala i vrlo atraktivna boja. Vanjštinu upotpunjuje odličan odabir naplataka, te kozmetički dodaci na karoseriji u obliku dodataka na branicima i pragovima.. Ovim redizajniranim izdanjem Outlander je ‘smršavio’ 90-ak kilograma i uz dodatno zatezanje bora spustio koeficijent  aerodinamičnosti na 0,33 što svakako ide u korist smanjene potrošnje.

Mitsubishi OutlanderZbog toga je posebnost  ove inačice upravo  pogon. Hibridni pogonski sklop čine dva elektro motora i benzinski motor.  Benzinski motor je vrlo tih i uglađen a njegovo uključivanje i isključivanje prolazi gotovo neprimjetno.

Outlander PHEV

Iako je lista osnovne opreme  poprilično dugačka, testirani primjerak je bio opremljen s mnoštvom naprednih tehnoloških rješenja kao što su LDW (upozorenje pri promjeni prometnih traka), FCM (aktivna kočnica pri spriječavanju naleta na drugo vozilo), te ACC (adaptivni tempomat). Odmah na prvu nam se svidio multimedijalni sustav kojeg  odlikuje mnoštvo osnovnih  ali i naprednih funkcija; kompatibilnost sa gotovo svim mobilnim uređajima, praćenje ekonomičnosti vožnje, proširivost memorijskim karticama, 3D navigacija pa sve do izvrsnog zvuka koji s pravom opravdava očekivanja pod imenom Rockford Fosgate. Također, pozabavili smo se i naprednim tehnološkim rješenjima i moramo pohvaliti prilično dobar prilagodljivi adaptivni tempomat, koji nas je iznenadio usporavanjem primjetivši čak i većeg ‘ležećeg policajca’.

Mitsubishi Outlander

Outlander nudi nekoliko modova vožnje kao što su CHARGE i SAVE, kojima možemo birati omjer korištenja električnog, odnosno benzinskog pogona u svrhu dopunjavanja baterije ili čuvanja električne energije. Ono što nas je svakako oduševilo je izvrstan bezstupanjski mjenjač koji glatko prolazi kroz „stupnjeve“ prijenosa i dobro se nosi sa dodatnim opterećenjima  električnog pogona, bilo po pitanju dodavanja snage ili regenerativnog punjenja baterija. Može se  reći da smo ostali iznenađeni i dobro pogođenim ovjesom. Sprijeda MacPherson, a straga Multilink, izvrsno se nose sa povećanom težinom ove verzije Outlandera i oštećenjima kolnika, a  manje neravnine prolazi sa lakoćom,  što udobnost  postavlja na prilično visoku razinu. Iako, vjerujemo da bi bila i veća budući da je testirani primjerak bio opremljen 19 inčnim naplatcima i niskoprofilnim zimskim gumama.

Naravno, nismo mogli odoljeti iskušati ga na malo zahtjevnijim podlogama. Iako smo morali biti vrlo oprezni zbog već spomenutih naplataka, Outlander sve zadaće je prošao sa lakoćom zahvaljujući pogonu na sve kotače i elektronska blokada pogona.

Mitsubishi Outlander

Visoka cijena je u potpunosti opravdana uzevši u obzir klasu vozila, opremljenost te svu silu tehnologija koje dolazi u više nego primamljivom paketu. Dodatni motiv za kupnju ‘zelenog’ Outlandera je svakako i državni poticaj u iznosu od 50.000 kn.

Komentiraj

PREGLED
Izgled
92 %
Udobnost
80 %
Kvaliteta
85 %
Cijena
83 %
FOTO:Neven Roginić
PODIJELI
Urednik rubrike "Gas do daske", strastveni zaljubljenik u automobile, organizator brojnih događanja, glavni urednik i voditelj emisije "Shift" i suorganizator "Adria Drift Series" natjecanja.