Prema preliminarnim podacima, METRO AG je u financijskoj godini 2016/2017 (1) ostvario rast like-for-like prodaje od 0.5 %, dok je ukupna prodaja porasla za 1.6 % te je dosegnula 37.1 milijardu eura. Prodaja u lokalnoj valuti porasla je za 1,1 %.

Like-for-like prodaja METRO Wholesalea porasla je za 0.9 %, dok je u lokalnoj valuti porasla za 2.3 %. Uz pozitivan učinak valute, ukupna prodaja rasla je za 3 % te je dosegnula 29.9 milijardi eura.

Segment dostave METRO Wholesalea nastavio je s dinamičkim razvojem te je prodaja putem dostave u financijskoj godini 2016/2017 porasla za više od 25 % te je dosegnula 4.6 milijardi eura. Ukupno 16 % prodaje u protekloj financijskoj godini ostvario je upravo segment dostave.

Zaključno s 30. rujnom 2017. godine, prodajna mreža METRO Wholesalea obuhvaćala je 759 lokacija u 25 zemalja, od kojih 104 u Njemačkoj, 239 u zapadnoj Europi, 283 u istočnoj Europi i 133 u Aziji. U odnosu na financijsku godinu 2015/2016 to je povećanje od sedam novih lokacija, koje su rezultat 13 novootvorenja i šest zatvaranja. Pet novih prodajnih mjesta otvoreno je u Kini, tri u Francuskoj, dva u Indiji te po jedno u Italiji, Turskoj i Japanu. Dva prodajna mjesta zatvorena su u Njemačkoj, dok je u Srbiji, Ukrajini, Kini i Indiji zatvoreno po jedno prodajno mjesto.

(1) Poslovna godina 2016/2017 odnosi se na razdoblje 1.10.2016. – 30.9.2017.

Komentiraj