Nakon Brončanog lava u Cannesu i Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, tvrtka Jana dobila je još jedno svijetsko priznanje.

Janina kampanja ‘Malena i Klepetan’ i agencija Imago dobili su prestižnu srebrnu medalju na međunarodnom natjecanju Epica Awards, jedinoj kreativnoj nagradi čiji je žiri sastavljen isključivo od predstavnika medija posvećenih oglašavanju i komunikacijama.

Dodijela na kojem je hrvatska tvrtka osvojila srebro u kategoriji Online kampanja za hranu i piće, održala se u Gradu Amsterdamu.

“Treće po redu svijetsko priznanje dodijeljeno kampanji Malena i Klepetan definitivno je označilo 2016. godinu kao najuspješniju do sada za Janu ‘Vodu s porukom’. Emocije koje je donijela ova kampanja pretvorene su u predivne nagrade kojima se ponosimo, a suradnja s našom agencijom Imago dobila je još jedan pečat kvalitete. Zahvaljujem još jednom cijelom svom timu u stvaranju ove jedinstvene priče o ljubavi koja je dotaknula prvenstveno naše potrošače, a zatim i stručnjake diljem svijeta”, rekla je izvršna direktorica marketinga Agrokora, Iva Balent.

iva_balent-txt
Iva Balent, direktorica marketinga Agrokora

Predselekcijski žiri od preko 100 novinara širom svijeta, a zatim žiri u jakoj konkurenciji između 3 806 radova iz 66 zemalja dodijelio je nagradu Janinoj kampanji koju je potpisala agencija Imago Ogilvy.

“Posebno mi je draga nagrada na Epici i to iz dva razloga. Zato što je ovo prva Epica za Imago, a drugi jer nas je nagradio objektivni novinarski žiri. Kad se kreativci nagrađuju međusobno to ponekad zna biti stručno gledanje na stvari, odmaknuto od stvarnosti. Međutim, kad te nagrade stručni novinari koji prate oglašavanje u cijelom svijetu, onda je to dosta objektivna ocjena. Ono što mogu obećati je da Jana i Imago sigurno neće stati na ovome i da priča o bezgraničnoj ljubavi leti i dalje”, rekao je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor iz agencije Imago Ogilvy.

Epica natjecanje osnovano je 1987. godine. Ističe se nezavisnim pristupom struke te globalnom medijskom pokrivenošću. Pokrenuta kao prvo natjecanje unutar oglašivačke industrije u Europi, danas slovi kao međunarodno priznanje kreativnosti, privlačeći svake godine na tisuće prijava iz više od 70 zemalja.

epica_awards_janaimago

Komentiraj