HTI NEWS Hrvatska tvrtka izdavač prvog europskog glossy časopisa posvećenog zdravstvenom turizmu

Autor:

HTI News

Prvo izdanje HTI News – European health tourism industry magazina premijerno je predstavljeno na sedmoj HTI konferenciji u Rovinju.

Kao prateći časopis konferencije, koja je od 28. veljače do 2. ožujka u rovinjskom hotelu Lone okupila preko 400 dionika segmenta zdravstvenog turizma iz cijeloga svijeta, HTI News Magazine pridonosi promociji europskih destinacija zdravstvenog turizma, luksuznog turizma i gastronomije.

Izdavač magazina je hrvatska tvrtka Nativa media u suradnji s tvrtkom Wellness Dalmacija, osnivačem i organizatorom HTI konferencije. Tvrtka Nativa media je specijalizirana za online i printana izdanja koja promoviraju zdravlje i zdravstveni turizam – izdavač je portala Naturala.hr kao i prvog medija u Hrvatskoj posvećenog zdravstvenom turizmu – 4 Seasons Croatia.

HTI konferencija

HTI konferencija okupila je više od 400 dionika iz segmenta zdravstvenog turizma

Predstavljanjem magazina olakšana je B2B promocija i omogućena prilika pružateljima usluga zdravstvenog turizma za sklapanje novih poslova te dogovaranje suradnje na stranim tržištima. Svoje je zadovoljstvo suradnjom s tvrtkom Nativa media izrazio i Zdeslav Radovčić, osnivač i direktor HTI konferencije.

“Radi se o prvom europskom glossy magazinu posvećenom zdravstvenom turizmu, koji na 132 stranice donosi pregršt tema vezanih uz zdravstveni turizam, wellness i spa ponudu, luksuzni turizam i vrhunsku gastronomiju i nadamo se da će vam se svidjeti” izjavio je Zdeslav Radovčić na otvorenju HTI konferencije.

“Željeli smo ispričati priču o zdravstvenom turizmu Hrvatske i Europe te pružiti što više informacija o aktualnostima koje se tiču struke. Stoga smo dali dosta prostora stručnjacima za marketing, brendiranje i certificiranje u segmentu zdravstvenog turizma. Iako je magazin namijenjen B2B promociji, napravljen je u obliku lifestyle magazina s ciljem da olakša
‘prepoznavanje’ sličnima. Radi se o jednoj suptilnoj promociji, mišljenja sam da se kroz novinarski tekst, reportažu ili intervju može lakše prepoznati s kim biste voljeli surađivati. A ako zatreba brza informacija i kontakti, oni su u Info boxu, zajedno s QR kodom koji vodi direktno na englesku verziju stranice”, rekla je Andrea Šitum, direktorica tvrtke Nativa media i autorica projekta.

Andrea Šitum

Andrea Šitum

Svoje su zadovoljstvo ovakvim vidom promocije izrazili vodeći ljudi industrije zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, Europi i svijetu: Jonathan Edelheit, suosnivač i predsjednik organizacije Medical Tourism Association; ministar turizma Gari Cappelli, Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, dr. Lanalee Araba Sam, osnivačica i predsjednica organizacije American Association of Concierge Obstetrics & Gynaecology; dr. Prem Jagyasi, predsjednik tvrtke Dr Prem and Associates iz Indije; dr. Cenk Tezcan, direktora turske konzultantske tvrtke B-Wise i mnogi drugi.

Magazin je dostupan i u online izdanju, a može se prelistati na navedenom internetskom linku: https://issuu.com/htinews/docs/hti-news-1-2017

HTI-NEWS-cover

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)