01. TREES OF MAINE ‘MOUNTAINS’ (VLASTITO IZDANJE NA BANDCAMPU): Sjeta, melankolija i lijepe melodije

Neumorni labinski kreativac i glazbenik Valdet Luboteni nakon rada s grupom The Orange Strips već neko vrijeme okrenuo se novom projektu Trees Of Maine. Stilski vrlo slično matičnoj grupi, Luboteniju je s Trees Of Maine ovo drugi EP, a po svemu sudeći kod publike bolje prihvaćen od glazbe The Orange Stripsa. Ispred svog vremena još od početaka s matičnom grupom, Luboteni je bio začetnik dream popa u Hrvatskoj koji se udomaćio dosta godina kasnije. Na novom EP-u Trees Of Mainea sjeta i melankolija su istaknutije, a melodija izraženija i ovo izdanje možda je i najbolje što je napravio dosad. Nažalost, dokle god je hrvatski eter zatvoren za ovakve kreativce koji mogu egzistirati bilo gdje u svijetu zahvaljujući svojoj kvaliteti, dotad će Trees Of Maine imati svoj mali krug obožavatelja koji su se susreli s glazbom ove odlične, ali nedovoljno eksponirane grupe.

02. PANKRTI ‘TOTALNA REVOLUCIJA’ (STELA RECORDS): Totalni punk

Taman kada je već gotovo sigurno da je punk mrtav, neki stari panker nas razuvjeri da je punk itekako živ. Tako je Pero Lovšin sa svojim Pankrtima objavio krajem prošle godine album ‘’Totalna revolucija’’ koji je ponudio na prodaju posjetiteljima tijekom njihova posljednjeg zagrebačkog nastupa na krovu MSU, na kojem su bez problema dokazali da je punk daleko od smrti. ‘’Totalna revolucija’’ sastoji se od dviju snimki napravljenih 2010. na njihovu koncertu na Kalemegdanu u Beogradu (18 pjesama) i iz 1986. ‘’Himna Slovana’’, snimljena za nogometni klub Slovan te pjesma ‘’Adijo Ljubljana’’. Sve je tu na svom mjestu. Odličan zvuk, dobra produkcija, uvježban bend, Lovšin u elementu te neke od najvažnijih pjesama iz opusa kao što su: ‘’Lepi in prazni’’, ‘’Živ spomenik neumnosti’’, ‘’Za železno zaveso’’, ‘’Lublana je bulana’’, ‘’Bandiera rossa’’ itd. Odličan suvenir za sve ljubitelje punka i Pankrta.

03. LIV ‘LIV’ (VLASTITO IZDANJE NA BANDCAMPU): Speed metal za početnike

Liv je zagrebački heavy metal bend koji već nemali broj godina egzistira na domaćoj sceni, ali tek su sada uspjeli doći do prvog izdanja. Riječ je o odličnom speed metal bendu koji jako dobro radi što radi. Stara škola speed metala u kombinaciji s trash metalom bez inovativnih zahvata i kreativnih iskoraka. Oni jednostavno slijede sve najvažnije značajke ovog podžanra i to rade bez neke veće zamjerke. Sasvim pristojan vokal, odlična ritam sekcija, ali prije svega izuzetno dobra produkcija, zbog koje svakako valja obratiti pažnju na ovaj album. Ljubitelji speed metala mogu biti zadovoljni.