Želite oglašavati tijekom prijenosa dodjele Oscara? Pripremite milijune dolara!

Autor:

ABC

Iz godine u godinu primjetan je pad broja gledatelja televizijskog prijenosa dodjele filmske nagrade Oscar ali, istovremeno, cijene oglašavanja tijekom prijenosa uopće ne padaju. Tako televizijska  postaja ABC traži oko dva milijuna dolara za 30-sekundnu reklamu koja će se emitirati 25. travnja, tijekom prijenosa 93. dodjele nagrade Oscar.

Prošle godine, dodjela Oscara generirala je zaradu od 129,2 milijuna dolara od oglašavanja, što je povećanje u odnosu na 2019. godinu kada je tv postaja ABC zaradila 114,2 milijuna od oglašavanja. Iako su cijene televizijskog oglašavanja padale od 2009. godine i velike ekonomske krize, tv postaja ABC je posljednjih godina odlučila vratiti cijene na staro te one  sada iznose oko dva milijuna dolara za 30-sekundnu reklamu.

Interes oglašivača ostaje jednak iako je broj američkih gledatelja sličnih događaja u padu, najvećim dijelom jer su se ti događaji održavali u virtualnom okruženju. Tako je dodjelu glazbenih nagrada Grammy ove godine u prijenosu na tv postaji CBS vidjelo 8,8 milijuna gledatelja u Americi, što je pad od 53 posto u odnosu na 18,7 milijuna gledatelja iz 2019. godine. Tv postaja NBC prenosila je dodjelu filmskih i televizijskih nagrada Zlatni globus koju je ove godine vidjelo samo 6,9 milijuna gledatelja što je bilo 63 posto manje u odnosu na prethodnu godinu. Dodjelu televizijske nagrade Emmy koja je emitirana u rujnu prošle godine vidjelo je 6,1 milijuna gledatelja, što je pad od 12 posto u odnosu na 2019. godinu.

Jasno je da publika želi vidjeti nastupe uživo, želi vidjeti slavne osobe, želi vidjeti dramu u trenutku objavljivanja imena osvajača nagrada. Sve to nedostaje u prijenosima u vrijeme pandemije koronavirusa. I bez toga, broj gledatelja prijenosa dodjele nagrade Oscar pada iz godine u godinu pa je tako 2010. godine dodjelu pratilo gotovo 41,7 gledatelja dok ih je 2019. godine pratilo 29,6 milijuna gledatelja.

Ovogodišnja dodjela Oscara većim dijelom ipak će se održati uživo, s gostima, a za jednog od producenata cjelokupnog showa angažiran je i slavni redatelj Steven Sodenbergh. Među najvećim oglašivačima tijekom prošlogodišnjeg prijenosa dodjele nagrada bili su kompanija Verizon, koja je prošle godine potrošila 12,9 milijuna dolara, zatim Rolex sa potrošenih 11,3 milijuna dolara, te Cadillac General Motorsa koji je lani potrošio blizu 10,7 milijuna dolara.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.