Zahvaljujući modernoj tehnologiji Odjel za članstvo Hajduka izradi dva članstva u minuti i čuva milijune podataka

U novouređenim prostorijama Razreda u Domu mladih održan je meet up „CRM između tribina i terena“ na kojem su okupljeni mogli čuti koja tehnologija stoji iza učlanjivanja desetina tisuća članova Hajduka svake godine.

Na samom početku predstavljeni su govornici koji imaju značajnu ulogu u razvoju CRM sustava. Svoja iskustva u nešto više od sat vremena prezentacije podijelili su Teo Prkić, voditelj Odjela za članstvo, Domagoj Piplica volonter Našeg Hajduka te Dragan Vujnović vlasnik i direktor Maven Mulea, partnerske tvrtke Salesforcea.

Prvi dio o tehnološkom aspektu razvoja ovog modernog sustava prezentirao je Domagoj Piplica.

“Primarna motivacija je efikasnost i automatizacija procesa. Uz to, važno nam je i prikupljanje informacija o članovima, a sve kako bi njima mogli posvetiti više vremena i bolje odgovarali na njihove potrebe”, pojasnio je Piplica što stoji u srži ove inicijative.

Zatim je riječ preuzeo Teo Prkić pojašnjavajući što je sve ovaj sustav omogućio Odjelu za članstvo.

“Hajduk je zapravo jedini klub u Hrvatskoj koji ima ovoliki broj članova što dokazuje podatak da cijela baza članova broji više milijuna podataka. U ovom području je Hajduk sigurno nekoliko koraka ispred konkurencije i to ne samo iz svijeta sporta”, pozicionirao je Hajduk kao pionira na ovom području Prkić.

U protekloj godini razvio se cijeli niz mogućnosti u radu s članovima koji su oni mogli direktno osjetiti, ali i koja su poboljšala rad Odjela za članstvo.

“Dvije trećine članstava dolazi online ili kroz bankovne izvode, a oba kanala su sada u velikoj mjeri automatizirani. Za razliku od ranije, sada jedna osoba u 8 sati može izraditi više od tisuću članstava”, naglasio je važnu novost u radu Odjela za članstvo Prkić.

Posljednji se okupljenima obratio Dragan Vujnović koji, kao vlasnik tvrtke Maven Mule, uz Naš Hajduk radi s brojnim svjetskim tvrtkama poput RollsRoycea i Vodafonea.

“Drago mi je da smo i mi dio ovog pokreta i da je Naš Hajduk postao prva neprofitna organizacija u Hrvatskoj koja koristi najmoderniju CRM tehnologiju. Također, tim potezom je omogućio i ostalima da nekad u budućnosti koriste ovaj program”, ponosno je istaknuo Vujnović.

Na samom kraju prezentacije pozvani su svi potencijalni volonteri koji su radili u sličnim sustavima te je nastavljeno neformalno druženje na kojem su se razmjenjivala iskustva i nove ideje za daljnji razvoj članstva u Hajduku, navode iz Našeg Hajduka.

Komentiraj