Zagrebački Holding u četvrtak je na svojim stranicama apeliro na građan da do daljnjeg koristite isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.
“Središnja poslovnica za odnose s korisnicima Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, tijekom aktualnih okolnosti, poslovanje prilagođava nastaloj situaciji i mjerama resornih tijela”, navode iz Holdinga.
Dodaju da će posjetiteljima, za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar. Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400. U najkraćem mogućem roku osigurat će se potrebna udaljena ili izravna korisnička podrška.
“isane će se predstavke moći ubaciti u za to predviđeni sandučić uz ulaz u Holding centar. Ipak, preporučujemo elektroničku razmjenu dokumentacije koja se može poslati putem elektroničke pošte i adrese [email protected] .
Izdavanje potvrda osigurano je također elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.
Za plaćanja savjetujemo internetsko bankarstvo ili uređaje za automatsku naplatu koji će biti postavljeni u neposrednoj blizini ulaza u korisnički centar.
Pokretni ured do daljnjega ne obilazi lokacije predviđene rasporedom.
Zahvaljujemo svim sugrađanima na razumijevanju tijekom mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici”, poručuju iz Holdinga.
Komentari