Zagrebački holding pozvao građane da koriste samo elektroničke usluge

Autor:

17.08.2013., Zagreb - Upravna zgrada Zagrebackog Holdinga u ulici grada Vukovara 41. 
Photo: Borna Filic/PIXSELL

Borna Filic/PIXSELL

Zagrebački Holding u četvrtak je na svojim stranicama apeliro na građan da do daljnjeg koristite isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.

“Središnja poslovnica za odnose s korisnicima Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, tijekom aktualnih okolnosti, poslovanje prilagođava nastaloj situaciji i mjerama resornih tijela”, navode iz Holdinga.

Dodaju da će posjetiteljima, za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar. Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400. U najkraćem mogućem roku osigurat će se potrebna udaljena ili izravna korisnička podrška.

“isane će se predstavke moći ubaciti u za to predviđeni sandučić uz ulaz u Holding centar. Ipak, preporučujemo elektroničku razmjenu dokumentacije koja se može poslati putem elektroničke pošte i adrese [email protected] .

Izdavanje potvrda osigurano je također elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.

Za plaćanja savjetujemo internetsko bankarstvo ili uređaje za automatsku naplatu koji će biti postavljeni u neposrednoj blizini ulaza u korisnički centar.

Pokretni ured do daljnjega ne obilazi lokacije predviđene rasporedom.

Zahvaljujemo svim sugrađanima na razumijevanju tijekom mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici”, poručuju iz Holdinga.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.