Goran Stanzl/PIXSELL/Weekend Media Festival

Weekend Media Festival ove godine uz još bogatiji program

Weekend Media Festival će se u svom dvanaestom izdanju, od 19. do 22. rujna, okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitave regije.

Na predavanjima, panelima i radionicama, aktualizirat će se brojne teme, od streaming servisa i utjecaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promjena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati. Direktor festivala, Tomo Ricov, ističe da se svake godine trudi sudionicima ponuditi nešto novo i neočekivano. Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista. Biraju se najbolji regionalni digitalni radovi u sklopu sedmog izdanja nagrade SoMo Borac te najbolji projekti osme regionalne revije BalCannes.

“Ove smo godine osmislili novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova lokacija impresionirati naše sudionike. Na Weekendu ove godine obilježavamo i 50. godišnjicu čuvenog Woodstocka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primjenjiva je i danas, jer u vrijeme rastućeg populizma svijetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija“, rekao je Ricov.

“Kako preživjeti seks, laži i nekretnine“ panel je koji će zasigurno podići prašinu, a bavit će se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svjedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava je iseljavanje i zato će se na panelu “Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživjeti njihov odlazak?“ raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i što to znači za ukupno tržište.

Aktualnim trendovima u medijima bavit će se panel “Novinarstvo i društvene mreže“ gdje će sudionici komentirati kako se novinarstvo promijenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vijesti, kao i onaj popularnog naziva “Spotlight“ na kojem će se raspravljati zašto pada povjerenje u medije i koje su posljedice za društvo.

Direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak, ističe da će se kroz cijeli niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom.

“Danas svjedočimo sudaru Silicijske doline s državnim aparatima i realnim svijetom. Regulatori raznih zemalja natječu se tko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Tko će pobijediti u globalnom ratu te kako će izgledati medijski svijet nakon techlasha raspravljat će se na panelu “Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash?“, najavio je Vrdoljak.

U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove se godine održava osmi po redu BalCannes na kojem će se vrednovati najbolje agencijske projekte iz osam zemalja regije. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da djeluje za boljitak struke.

Regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, dodijelit će se na Weekendu te tako otkriti tko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodjeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podijeljene statute, 54 pobjednika, 122 člana žirija i oko 2300 posjetitelja dodjele. Ove godine je kategorija Viralni blockbuster zamijenjena kategorijom One-Hit Wonder, a u njoj se nagrađuje jedna objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i dijeljenja.

Nikola Vrdoljak, Tomo Ricov, Kristina Miljavac, Dunja Ivana Ballon i Ružica Vrdoljak Ličina

Komentiraj