Uskoro više ChatGPT-a u različitim aplikacijama radi integracije AI chatbota

Autor:

Jonathan Kemper, Unsplash

OpenAI otvara pristup svom alatu ChatGPT tvrtkama trećih strana, utirući put integraciji AI chatbota u brojne aplikacije i usluge.

Tvrtka je u srijedu rekla da programeri sada mogu pristupiti ChatGPT-ovom sučelju za programiranje aplikacija ili API-ju, što će tvrtkama omogućiti da integriraju chat funkcionalnost i odgovore ovog alata u svoje platforme. Instacart, Snap i aplikacija za podučavanje Quizlet među prvim su partnerima koji eksperimentiraju s dodavanjem ChatGPT-a.
Ovaj potez dolazi tri mjeseca nakon što je OpenAI javno objavio ChatGPT i zaprepastio mnoge korisnike impresivnom sposobnošću alata da generira originalne eseje, priče i tekstove pjesama kao odgovor na upite korisnika. Početni val pozornosti na alat pomogao je obnoviti utrku među tehnološkim tvrtkama da razviju i uvedu slične AI alate u svoje proizvode.

Svaka od početnih skupina tvrtki koje koriste OpenAI-jev API ima malo drugačiju viziju o tome kako ugraditi ChatGPT. Uzete zajedno ove usluge mogu testirati koliko AI chatbotovi zaista mogu biti korisni u našem svakodnevnom životu i koliko ljudi žele komunicirati s njima za korisničku podršku i druge upotrebe u svojim omiljenim aplikacijama.

Snap, tvrtka koja stoji iza Snapchata, planira ponuditi prilagodljiv chatbot koji nudi preporuke, pomaže korisnicima da naprave planove ili čak napišu haiku u nekoliko sekundi. Quizlet, koji ima više od 60 milijuna studenata koji koriste uslugu, uvodi chatbot koji može postavljati pitanja na temelju studijskih materijala kako bi pomogao studentima da se pripreme za ispite.

Shopifyjeva potrošačka aplikacija, Shop i Instacart pokreću chatbotove koji bi mogli pomoći u donošenju odluka kupaca o kupnji. Instacart planira upotrijebiti alat kako bi korisnicima omogućio postavljanje pitanja poput “Kako napraviti izvrsne riblje tacose?” ili “Što je zdrav ručak za moju djecu?” Instacart također planira pokrenuti chatbot “Pitaj Instacart” kasnije ove godine.

Jasno je da postoji potražnja za drugim poduzećima da slijede njihov primjer. Web stranica za upoznavanje OkCupid već je eksperimentirala s korištenjem ChatGPT-a za pisanje podudarnih pitanja. Druge tvrtke poput Fanaticsa već su izrazile interes za korištenje slične tehnologije za pokretanje chatbota korisničke službe.

“S razinom interesa i korištenja korisnika, tvrtke ne žele zaostati, tako da postoji osnovni poticaj za prihvaćanje nove tehnologije kako bi ostale konkurentne”, rekao je Michael Inouye, analitičar u ABI Researchu. “Ako se korisnici više angažiraju s uslugom, to znači više podataka za oglašavanje, marketing robe i usluga i potencijalno jače odnose s kupcima.”

Međutim, postoje određeni rizici. Iako je ChatGPT stekao značajnu privlačnost među korisnicima, također je izazvao zabrinutost, uključujući njegov potencijal da ovjekovječi pristranosti i širi dezinformacije. Neki školski sustavi, poput onih u New Yorku i Seattleu, zabranili su korištenje ChatGPT-a u učionici zbog zabrinutosti oko varanja učenika. A JPMorgan Chase privremeno ograničava korištenje od strane zaposlenika zbog ograničenja softvera trećih strana i zbog problema usklađenosti.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.