NEM 2018

Šesto izdanje NEM-a počelo otvorenjem na krovnoj terasi hotela Dubrovnik Palace

Šesto izdanje New Europe Marketa, ekskluzivne konferencije koja okuplja najbolje medijske profesionalce iz regije, je službeno otvoreno.

Svečano otvaranje pod pokroviteljstvom NBCUniversala, uz spektakularan pogled i zalazak sunca na krovnoj terasi hotela Dubrovnik Palace, bio je uvod u iduća četiri dana NEM-a u Dubrovniku. Ovogodišnji New Europe Market bit će fokusiran na važnost sadržaja u TV industriji i na lokalnu produkciju, a okupit će brojne zanimljive govornike i vrhunske stručnjake iz svojih područja.

NEM 2018 će trajati od 11. do 14. lipnja i ponudit će pregršt zanimljivih tema vezanih uz svijet televizije – od oglašavanja, digitalizacije, piratstva i lokalne produkcije pa sve do iznimne gledanosti serija ‘Skam’ i ‘Uspjeh’, uz prateće screeninge u NEM Showroomu.

Na uvodnom panelu „Igra pay TV-a i digitalnog sadržaja“ govorilo se o budućnosti TV kanala i njihovu hvatanju ukoštac sa sveprisutnom digitalizacijom. Na panelu „Oglašavanje: Kada je previše?“ o svijetu oglašavanja govorit će vrhunski stručnjaci iz branše, pri čemu će se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju.

Drugi dan NEM-a započeo je studijom slučaja Deutsche Telekoma pod nazivom „Kako izgleda uspjeh – 10 minuta po našim CEE tržištima“ koju će prezentirati Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu, Deutsche Telekom. Arash Pendari, direktor i osnivač Vionlabsa, održat će prezentaciju o razvoju umjetne inteligencije u filmskoj i TV industriji, a Håkon Moslet, producent serije „Skam“, ispričat će sve o globalnom interesu za tu norvešku teen seriju. Drugi dan  zaključit će panel „Mali šefovi – veliki zahtjevi“.

Ususret svjetskom nogometnom prvenstvu, treći dan NEM-a započet će panelom „Nogomet: Tko drži cijenu visokom?“,

Kako se modernizirao brend National Geographic, star čak 130 godina, objasnit će Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije publike, FOX Networks Group.

O novoj eri televizije govorit će Erik Yoon, voditelj TV poslovanja, i Gyorgy Takacs, tehnički stručnjak za kućnu zabavu (podružnica LG Electronicsa za Srednju i Južnu Europu)…

Komentiraj