Šefica udruge obiteljskog smještaja: “Ne opraštaju nam uspjeh, konkurencija nas udara s boka…”

Autor:

Grgo Jelavic/PIXSELL, Screenshot/HRT

Predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja Barbara Marković i predsjednik udruge agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija Boris Žgomba u petak su komentirali cijene u turizmu.

Barbara Marković smatra kako su kritike o visokim cijenama i nekvalitetnom smještaju krenule iz domaćih medija koji malo sve potenciraju. “Moje osobno mišljenje je da to mediji malo potenciraju, možda malo i više nego što je to doista realno. Dakle, možda i ta konkurencija nas udara nekako s boka. Imam osjećaj da sve te plasirane priče u medijima prema vani zapravo nisu stopostotno točne, da se cijene nisu digle, cijene su se naravno digle, podiglo se sve i neka je lančana reakcija svugdje”, istaknula je.

Dodala je da su se praktički u cijelom svijetu podigle cijene. “Mislim da nam jednostavno u ovom momentu ne opraštaju onaj uspjeh koji smo ostvarili proteklih godina”, komentirala je.

Na upit voditelja Hrvatskog radija Ognjena Golubića o prigovorima na kvalitetu smještaja – da se nije ništa učinilo, a podigla se cijena – Barbara Marković je rekla da na Mediteranu Hrvatska ima možda i najkvalitetniji obiteljski smještaj, da se dosta radi na kvaliteti te da je neke smještajne jedinice moguće usporediti s boljim hotelima.

Boris Žgomba rekao je kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupili nešto više nego što su trebali. “Da toga nije bilo, imali bismo savršenu turističku godinu”, rekao je.

Komentirajući objave u stranim medijima, Žgomba smatra da se radi o PR kampanji. “Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti, to su velikom većinom PR-članci plaćeni od naše konkurencije. To je jedna normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati”, dodao je.

Žgomba je na kraju rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. “Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete”, zaključio je.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.