Rimac širi prodajnu mrežu i na Kinu, u Šangaju otvoren luksuzni salon

Iz Rimac Automobila u četvrtak su najavili širenje na ključna azijska tržišta proširenjem svoje međunarodne mreže prodajnih partnera na Kingsway grupu, kompaniju specijaliziranu za distribuciju luksuznih vozila i jahti na području Kine.

Uoči prvih isporuka C_Two modela na električni pogon, u Rimac Automobili grade globalnu mrežu partnera. Zahvaljujući potonjem partnerstvu, u Šangaju je otvoren luksuzni salon Rimac automobila, objavljeno je internetskoj stranici te tvrtke iz Svete Nedelje, koja od 2009. godine proizvodi električne automobile.

“Vrlo smo sretni što dobrodošlicu u našu obitelj možemo izraziti Kingsway Groupu, tvrtki koja ima izvrsnu reputaciju i pristup ključnim tržištima u Hong Kongu, Makau i Kini. Ovo je još jedan važan korak u izgradnji Rimčeve globalne mreže i brenda”, rekao je Rimac povodom sklapanja novog partnerstva.

Prototip C_Two modela trenutno je u fazi finalnog testiranja. Finalni dizajn i ime automobila bit će otkriveni ove godine, kada bi taj hiperautomobil iduće generacije trebao izaći na tržište, za razliku od originalnog plana prije Covid-19 krize, koji je predviđao prve isporuke 2020.

„Rimac je inovativna kompanija s nenadmašnim sposobnostima u elektrifikaciji. Ovo je izuzetno uzbudljivo vrijeme u automobilskoj industriji, a Rimac je na samom vrhu tog polja“, istaknuo je  Albert Wong, direktor Kingsway grupe, koja posluje od 1974. godine.

Komentiraj