Rimac Automobili su Digital Shaper godine

Rimac Automobilima u četvrtak je na konferenciji “Digital Shapers” u organizaciji RTL-a Hrvatska, dodijeljena nagrada Digital Shaper godine, kao kompaniji koja je u ovoj godini najviše doprinijela digitalnom razvoju i napretku Hrvatske.

Tako je odlučio žiri sastavljen od direktora uspješnih hrvatskih kompanija i istaknutih ekonomskih i digitalnih stručnjaka.

U obrazloženju se kaže da su Rimac Automobili ove godine, među ostalim, osigurali povećanje ulaganja iz Porschea, pa danas, uz partnerstvo s cijelim spektrom proizvođača automobila visokih performansi tim Rimac Automobila koji čini 600 ljudi, radi na stvaranju najbržih električnih cestovnih automobila na svijetu.

“U Rimac Automobile ulagale su i druge velike automobilske kompanije među kojima Hyundai i Kia te je kompanija, čija se vrijednost mjeri u stotinama milijuna eura, do sada privukla 150 milijuna eura investicija. O Mati Rimcu pisali su zato brojni svjetski i domaći mediji. Hrvatski inovator prerastao je u poduzetnika i jednog od važnijih igrača u industriji električnih automobila na svjetskoj razini”, ocjenjuje se u obrazloženju.

U priopćenju se prenosi i izjava osnivačka kompanije Mate Rimca da u Rimac Automobilima digitalnu transformaciju shvaćaju ozbiljno i s visokim prioritetom. “Rimac je izuzetno vertikalno integrirana tvrtka, a opseg i vrsta poslovanja obuhvaća razna područja – od dizajna, istraživanja i razvoja komponenti do serijske proizvodnje i administracije. Svako od područja donosi svoje izazove. Digitalizacija nam omogućava fleksibilnost u svakodnevnom poslovanju, te brzu adaptaciju na novosti koje dolaze sa inovacijama”, ističe Mate Rimac.

Prvi Digital Shaper bio je Infobip – softverski div iz Vodnjana, drugim Digital Shaperom, godinu kasnije, proglašen je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka.

“Ideja Digital Shaper nagrade jest isticati dobre hrvatske primjere poput Rimac Automobila koji su pokazali da dobar projekt nađe put do ozbiljnih svjetskih investitora. Upravo je ta kompanija jedna od onih koja na svom primjeru pokazuje kako je digitalna transformacija ključna u današnjem poslovanju, a posebno kad su inovacije u pitanju“, komentirao je predsjednik žirija, Marc Puškarić, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska.

Uz njega, u žiriju su Željko Kukurin (Valamar), Davor Tomašković (Croatia osiguranje), Mladen Fruk (Partner, McKinsey), Maruška Vizek (Ekonomski institut, Zagreb), Nikola Vrdoljak (Partner, 404), Kostas Nebis (Hrvatski Telekom) i Sonja Popović (SAP).

Konferencija Digital Shapers ove se godine održava po treći put, a cilj jednodnevne konferencije je okupiti brojne sudionike digitalne transformacije, pokazati najbolje primjere iz prakse i predstaviti konkretna rješenja za kompanije. Program konferencije podijeljen je na edukativni i inspirativni dio, a kroz panele i predavanja više od 30 iskusnih digitalnih stručnjaka raspravlja o aktualnim temama i zbivanjima u digitalnim procesima.

Komentiraj