Prvi turistički projekt koji je objedinio Zagreb i njegovu okolicu

Martina Bienenfeld iz TZGZ-a i Ivana Alilović iz TZZŽ-a zajedno su pokrenule projekt ‘Blizu grada, blizu srca’ za koji već sada postoji značajan interes u inozemstvu

 

Prije nekoliko dana pokrenut je projekt „Blizu grada, blizu srca“ u kojoj prvi put surađuju Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) i Turistička zajednica Zagrebačke županije (TZZŽ). Cilj je projekta povezati turističku ponudu u Zagrebu s njegovom okolicom kako bi se gostima ponudilo više sadržaja te im se pružila mogućnosti za dulji boravak kako u Zagrebu tako i u njegovoj okolici. Za Zagreb News su o projektu govorile dvije direktorice: Martina Bienenfeld iz TZGZ-a i Ivana Alilović iz TZZŽ-a.

“Promocija Zagreba i okolice projekt je koji razrađujemo neko vrijeme, a s dolaskom Ivane Alilović, naišli smo na sugovornicu s kojom smo kampanju uspješno i realizirali. To je prvi put da naše dvije turističke zajednice partnerski surađuju i raduje nas da smo pokrenuli zajedničku destinacijsku kampanju, jer smo ih do sada kreirali isključivo za Zagreb. Sada zajedničkim snagama promoviramo naš glavni grad i njegovu okolicu s ciljem produljenja boravka gostiju”, rekla je Martina Bienenfeld, a Ivana Alilović je dodala da je zajednička suradnja nastala kao rezultat uzajamnog povjerenja i partnerstva te kako njome pokazuju kako i u ovim izvanrednim uvjetima postoji uvijek mogućnost za stvaranje odličnih projekata, jer turizam ne poznaje granice.

“Zagrebački zeleni prsten ima potencijal kvalitetne ponude koji se do sada nije uspio adekvatno pozicionirati. Stoga kroz kampanju ‘Blizu grada, blizu srca’/ ‘Around Zagreb’ u domeni dnevnih ili vikend posjetitelja, svi turisti koji dolaze u Zagreb imali bi također odličnu raznolikiju i kvalitetniju ponudu, samo 30 minuta od centra Zagreba”, objasnila je Ivana Alilović. Direktorica TZGZ-a dodala je kako je kampanja kreirana s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice: “Tako smo osmislili nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno napravljene za našu kampanju i daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene”.

Kampanja je pokrenuta i na stranim tržištima i trajat će do konca srpnja. U svega nekoliko dana kampanje stranice je posjetilo oko 7,5 tisuća ljudi, najviše iz Slovenije, Hrvatske, Njemačke, Austrije gdje je promocija i pokrenuta, a zanimljivo je da su stranice posjećene i u SAD-u. “U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. O rezultatima kampanje više ćemo znati po njenom završetku, početkom kolovoza”, rekla je direktorica TZZŽ-a.

No ovaj bi projekt mogao bi biti zanimljiv, smatraju direktorice, i stanovnicima Zagreba te Zagrebačke županije.

“Zagreb prirodno gravitira Zagrebačkoj županiji, ali i Županija Zagrebu te je ovakva promocija svakako zanimljiva domaćoj populaciji. Ona omogućuje bolje međusobno povezivanje, a naša kompatibilnost ponude temelj je svojevrsnog brendiranja cijele ove turističke regije”, ispričala je Martina Bienenfeld, a njezina kolegica iz TZZŽ-a je dodala da se kroz pozicioniranje prema tržištu Zagreba, stvara konkurentan turistički proizvod temeljen na očuvanoj prirodi, izvornoj kulturi prostora i autentičnom doživljaju.

Kampanja „Blizu grada, blizu srca“, smatra Martina Bienenfeld, posebna je i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. U tom smislu će se, dodala je, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna. Obje direktorice vjeruju da je ovo tek početak dobre suradnje turističkih zajednica.

U kolikoj mjeri će ovakav i slični projekti unaprijediti turizam u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji teško će se moći procijeniti u skoroj budućnosti zbog utjecaja korona-krize na putovanja u cijelom svijetu. Naime, od početka godine do 20. srpnja broj dolazaka je na razini od 27 posto, a broj noćenja je na razini od 33 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ivana Alilović u županiji ima tek malo bolje rezultate:

“Kada gledamo svih sedam mjeseci broj dolazaka je na razini od 32 posto dolazaka i 53,6 posto noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine. No kada gledamo dolaske domaćih i stranih turista, bilježimo porast broja dolazaka domaćih turista za 11 posto u odnosu za isto razdoblje lani.

Komentiraj